خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا (راهنمای جامع انتخاب و خرید)

زمان مطالعه: 6 دقیقه
در این مقاله میخوانید

شب یلدا، طولانی ترین شب سال و شب دورهمی، حافظ خوانی و خاطره گویی است. همه ی ما از دوران کودکی خود خاطرات خوبی از شب یلدا و دورهمی های خانه ی پدر بزرگ و مادر بزرگ داریم. فال حافظ، خوراکی های خوشمزه و خاطرات شیرین، پای ثابت شب یلدا هستند. هدیه دادن نیز یک رسم قدیمی در شب یلدا است. در این مطلب از سری مطالب وبلاگ اریسا، یک راهنمای جامع برای خرید هدیه شب یلدا بویژه هدایای تبلیغاتی شب یلدا برای شما آماده کرده ایم. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای هدیه شب یلدا داشته باشید.

 

چرا هدیه تبلیغاتی در شب یلدا؟

برای ابراز دوستی و محبت و به یاد هم بودن، هدیه دادن بهترین گزینه است. هدیه دهنده با تقدیم هدیه، محبت و دوستی خود را به دریافت کننده تقدیم می‌کند. ارزش معنوی هدیه از ارزش مادی آن بیشتر است و حسّی که با هدیه به دریافت کننده منتقل می‌شود، از خود هدیه مهم تر است. وقتی این مسئله را در فضای کسب و کار بررسی میکنیم، بوضوح میتوان اهمیت هدیه تبلیغاتی را در مخاطب حس کرد. مخاطب شما برای دریافت هدیه تبلیغاتی میتوانند همکاران، کارکنان سازمان و شرکت، مشتریان، طرف های تجاری و … باشند.

شب یلدا، شبی است که خاطرات آن تا مدت زیادی در ذهن افراد می‌ماند. پس چرا شما جزئی از خاطرات مخاطب خود در شب یلدا نباشید؟ با هدیه تبلیغاتی شب یلدا علاوه بر ارزش مادی هدیه، به مخاطبین خود نشان می‌دهید که در طولانی ترین شب سال که بزرگداشت آن از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده، به یاد آن ها هستید و برای آن ها آرزوی سلامتی و شادمانی می‌کنید.

 

بهترین پیشنهاد برای هدیه تبلیغاتی شب یلدا چیست؟

هدیه ای که به مناسبت شب یلدا برای اهدا به همکاران، پرسنل، مشتریان و سایر طرف های تجاری در نظر می‌گیرید، فارغ از ارزش مادی آن بهتر است چند ویژگی مهم داشته باشد. اولین نکته این است که سعی کنید هدیه ای که انتخاب میکنید، متناسب با سنت های ایرانی شب یلدا باشد. به عبارت بهتر، هدیه شما باید حال و هوای شب یلدا را داشته باشد. از خود هدیه گرفته تا بسته بندی آن. درست متوجه شدید. برای هدیه تبلیغاتی در شب یلدا، بسته بندی میتواند نقش مهمی ایفا کند. نکته دیگر که درباره ی هر هدیه تبلیغاتی صدق می‌کند، توجه به کاربردی بودن و ماندگاری هدیه است. حتی اگر لازم است، بودجه ی بیشتری برای هدایای تبلیغاتی خود در نظر بگیرید، این کار را بکنید. مطمئن باشید ارزشش را دارد. ماندگاری هدیه تبلیغاتی و کاربردی بودن آن، سبب می‌شود که مخاطب شما هر بار آن را می‌بیند یا از آن استفاده می‌کند به یاد شما بیافتد.

 

شب یلدا، به فکر هدایای جذاب و غیرتکراری باشید

همانطور که گفتیم، در مورد هدیه تبلیغاتی، بسته بندی و کاربردی بودن آن اهیمت دو چندانی نسبت به هدایای معمول دارد. هدایایی که افراد بار ها و بار ها مانند آن ها را دریافت کرده اند، اثر به مراتب کمتری نسبت به هدایای با ظاهر جذاب و جدید دارد. پس شما نیز در انتخاب هدیه تبلیغاتی شب یلدای امسال با وسواس عمل کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

 

بسته بندی هدیه تبلیغاتی شب یلدا

هدیه ای که برای شب یلدا انتخاب می‌کنید، بهتر است دارای یک بسته بندی سنتی با المان های گرافیکی مرتبط با شب یلدا باشد. بعنوان مثال، بسته بندی زیر که یکی از محصولات صنایع دستی اریسا است را مشاهده کنید:

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - بسته بندی هدیه شب یلدا

 

اولین چیزی که مخاطب شما می‌بیند، بسته بندی هدیه است. پس لازم است که به بسته بندی محصول توجه کافی را داشته باشید تا علاوه بر شکیل بودن، اثر مثبتی در ذهن دریافت کننده ی هدیه داشته باشد.

در تصویر زیر، یک نمونه دیگر از بسته بندی های محصولات ما که ویژه هدیه شب یلدا است را مشاهده می‌کنید. یک جعبه مقوایی با یک طراحی سنتی که چندین بین شعر نیز روی آن چاپ شده است، نسبت به یک بسته بندی معمولی، مطمئنا تاثیر بیشتری در نظر مخاطب شما دارد.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - بسته دیوان حافظ و میوه خشک

 

با یک تیر، دو نشان بزنید

چه خوب است اگر بسته بندی هدیه تبلیغاتی شما طوری باشد که بتوان پس از خارج کردن هدیه از آن، از خود جعبه نیز بطور جداگانه استفاده کرد. جالب است بدانید ما در صنایع دستی اریسا، به این نکته توجه داشته ایم و بسته بندی های نفیس تولید کرده ایم که می‌توانید بطور جداگانه آن ها را مورد استفاده قرار دهید. چند نمونه از این بسته بندی ها را می‌توانید در تصویر های زیر مشاهده کنید:

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - هدیه نفیس برای شب یلدا

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - هدیه صنایع دستی برای شب یلدا

اریسا، طراح و تولیدکننده برتر بسته بندی محصولات فرهنگی و صنایع دستی

صنایع دستی اریسا، بعنوان طراح و تولیدکننده برتر بسته بندی محصولات فرهنگی و صنایع دستی، شناخته شده است. در ادامه میتوانید تعدادی از تندیس ها و گواهی های افتخار اریسا در این زمینه را مشاهده نمایید:

بسته بندی هدایای تبلیغاتی شب یلدا - هدیه شب یلدا با بسته بندی نفیس

 

هدیه تبلیغاتی شب یلدا چه می‌تواند باشد؟

پیشنهاد ما، استفاده از صنایع دستی ایرانی است. همه ی ما ایرانی ها نسبت به صنایع دستی، نظر مثبتی داریم و این محصولات، اکثرا علاوه بر جنبه ی تزئیناتی، کاربردی هستند. علاوه بر این، این هدایا، متناسب با سنت های ایرانی و شب یلدا هستند. ارزش معنوی و هنری این هدایا به مراتب بیشتر از ارزش مادی آن هاست.

 

هدایای محبوب برای شب یلدا

اگر دوست دارید هدیه ی تبلیغاتی شما تناسب بیشتری با شب یلدا داشته باشد، بهتر است از المان هایی مانند دیوان حافظ، ظروف سنتی با طرح انار (ظروف مسی و سفالی)، بسته های حاوی خوراکی های شب یلدا (میوه خشک، آجیل، انار و ..)، قاب های با طرح کاشی کاری ایرانی، دمنوش ها و گرم‌نوش های طبیعی و … استفاده کنید.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - دمنوش های گیاهی

چند نکته مهم برای انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا

هنگام انتخاب یک ست هدیه برای شب یلدا، به نکات زیر توجه داشته باشید:

بسته بندی محصول باید جایی برای درج لوگو و نام شرکت یا سازمان اهداکننده داشته باشد.

این نکته بسیار با اهمیت است. بسته بندی محصول باید جایی ( روی جعبه یا داخل جعبه ) داشته باشد تا بتوان نام و لوگو ی اهداکننده را روی آن درج نمود.

 

ست های هدیه ی دارای چندین محصول، جذابیت بیشتری دارند

ما در طراحی بعضی از ست های هدیه تبلیغاتی شب یلدا، چند نمونه از صنایع دستی را در کنار هم قرار داده ایم. نمونه هایی از این محصولات را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - بسته ترمه یلدا

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - ست هدیه دمنوش

 

ارزش هدیه تبلیغاتی ، مهم تر از قیمت آن است

هنگام انتخاب هدیه، توجه داشته باشید که هدیه ی شما باید ارزشی متناسب با جایگاه مخاطب به وی منتقل کند. منظور از ارزش هدیه، صرفا ارزش مادی نیست و ارزش معنوی، اهمیت بیشتری دارد. همچنین هدیه شما باید از نظر اقتصادی بصرفه باشد. منظور از بصرفه بودن هدیه، ارزان بودن آن نیست. بلکه ارزش هدیه و کارایی آن نسبت به قیمت آن هرچه بیشتر باشد، صرفه اقتصادی هدیه نیز بیشتر است.

 

هدیه تبلیغاتی شب یلدا را از کجا بخریم؟

می‌توانید زیباترین ست های هدیه مخصوص هدیه تبلیغاتی شب یلدا را در سایت ما ببینید. ما محصولات ویژه شب یلدا را به سه دسته ی ست های هدیه شب یلدا، ست های پذیرایی شب یلدا و جعبه دمنوش تقسیم کرده ایم. شما می‌توانید نسبت به بودجه خود، اقدام به خرید کنید. در صورت نیاز به مشاوره نیز می‌توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برندینگ شما
هدایای تبلیغاتی خوب چگونه باعث موفقیت برند شما می شوند؟
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من