معرفی 4 ست آجیل خوری نفیس ویژه پذیرایی از میهمانان

زمان مطالعه: 5 دقیقه
انواع ست آجیل خوری صنایع دستی
در این مقاله میخوانید

راهنمای خرید ست آجیل خوری

ست آجیل خوری از جمله ست های مشتری پسند و کاربردی می باشد که امروزه از تلفیق هنر با صنایع مختلف مثل مس، سفال، نقره و غیره ساخته می‌شود. استفاده از صنایع دستی به عنوان ابزار کاربردی و دکوراتیو در زندگی انسان سابقه ای طولانی دارد و امروزه نیز با رواج محصولات صنعتی، استفاده از صنایع دستی نشانه ای از توجه و احترام به میهمان، توجه به تاریخ و فرهنگ و ایجاد تنوع در زندگی می باشد. در میان ست های پذیرایی مختلف، ست های آجیل خوری از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و دلیل اصلی این موضوع استفاده پرکاربرد این ست ها در جشن های سنتی و خانوادگی است که از جمله آنها می توان به جشن نوروز، شب یلدا، جشن تولد و غیره اشاره کرد.

اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید و میخواهید یک ست پذیرایی مناسب برای اتاق کار خود تهیه کنید، حتما ست های آجیل خوری صنایع دستی ایرانی را بررسی کنید. جلوه ی بی‌نظیر و نفیس در کنار اثر معنوی در ذهن میهمان شما، همان چیزی است که از یک ست پذیرایی میخواهیم.

در میان صنایع دستی مختلف، برخی نمونه ها در کنار ارزش معنوی دارای ارزش مادی هستند  و گذشت زمان نه بر کیفیت و نه بر ارزش مادی آنها تاثیرگذار است. از جمله این صنایع دستی می توان به محصولات مسی و ملیله کاری اشاره کرد. در ادامه این متن چند ست آجیل خوری صنایع دستی شیک به شما معرفی می شود. پیشنهاد می‌کنیم این محصولات را بررسی کرده و با هنر زیبای ایرانی آشنا شوید.

 

ست آجیل خوری فیروزه با جعبه چوب و چرم

این ست آجیل خوری فیروزه کوب، تلفیقی از هنر فیروزه کوبی روی مس و همچنین ساخت محصولات چوبی است. همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، این ست، از چهار ظرف آجیل خوری پایه دار تشکیل شده که بدنه شکمی و پایه آنها با سنگ فیروزه آذین شده و لبه های آنها نیز به تقلید از ظروف درباری ایران باستان به شکل دالبری، شبکه بری شده است. در کنار این چهار ظرف زیبا آجیل، یک آجیل خوری درب دار فیروزه کوب پایه دار نیز وجود دارد که قسمت درب، شکمی و پایه آن فیروزه کوب شده و می توان از آن برای نگهداری آجیل و شکلات استفاده کرد.

سایز این جیل خوری 25 سانتیمتر است و به همراه چهل ظرف آجیلی این ست آجیل خوری فیروزه کوب کار دست هنرمندان اصفهانی است و تمامی قسمت های تولید این ست آجیل خوری صنایع دستی به وسیله دست انجام شده است. محصولات مس و فیروزه این ست با پوشش پلی استر پوشش داده شده اند و بر کیفیت و ماندگاری این ست افزوده اند.

این هنر فاخر، در درون یک جعبه تمام چوب نفیس که توسط معلولین بهزیستی تولید و مونتاژ شده است، تقدیم شما عزیزان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، روی تصویر محصول کلیک کنید.

ست آجیل خوری فیروزه کوب

ست آجیل خوری مس و پرداز با جعبه چوب و چرم

در این ست پذیرایی، می توان جلوه ای از هنر مس و پرداز را مشاهده کرد که در طی آن نقوشی از هنرهای سنتی ایران، مثل نقوش اسلیمی و ختایی، بر بدنه ظروف مسی نقش می شود. در این ست آجیل خوری مس و پرداز 4 عدد آجیل خوری پایه دار مس و پرداز وجود دارد که بر بدنه و لبه های آن تصاویری از گل های ختایی مثل شاه عباسی و قاب های اسلیمی ترسیم شده که قدمتی چند هزار ساله در هنر ایران دارند.

لبه های این آجیل خوری ها به صورت شبکه ای برش داده شده و طرح های سنتی ایران در آنها اجرا شده است. این نقوش سنتی زیبا را می توان بر بدنه آجیل خوری پایه دار این ست آجیل خوری صنایع دستی نیز مشاهده کرد که دارای یک درب کلاه خوردی زیبا است و در زمره آجیل خوری های درباری و لوکس به شمار می رود.

این محصول زیبا، در جعبه چوب و چرم نفیس که توسط معلولین بهزیستی تولید و مونتاژ شده است، توسط مجموعه اریسا قابلیت خرید دارد، و شما می توانید این محصول  را با جعبه شیک به عزیزان، همکاران و مشتریان خود تقدیم کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، روی تصویر محصول کلیک کنید.

ست آجیل خوری مس و پرداز

 

ست آجیل خوری مس و خاتم با جعبه چوب و چرم

ست آجیل خوری مس و خاتم با جعبه چوب و چرم محصولی است که جلوه ای از چند هنر کهن ایرانی است. در این ست، چهار عدد پیاله آجیل خوری پایه دار با طراحی خاص و شیک وجو دارد. بر بدنه این آجیل خوری های پایه دار مسی، هنر خاتم نقش بسته است. کلیه بدنه این آجیل خوری های مسی به وسیله پوشش پلی استر پوشش داده شده و به همین دلیل در برابر گذر زمان و شرایط محیطی تغییری در کیفیت این محصولات ایجاد نمی شود و بر ماندگاری قسمت های نیز افزوده شده است. در کنار این چهار ظرف آجیل خوری یک ظرف آجیل بزرگ وجود دارد که قابلیت استفاده برای شکلات و دیگر محصولات مشابه را دارد و این ظرف نیز با خاتم و پوشش پلی استر پوشش داده شده است.

سایز ظرف های آجیل خوری این ست، 11 سانتیمتر و سایز ظرف شکلات و آجیل آن نیز 25 سانتی‌متر می باشد. کلیه کارهای این ست توسط هنرمندان اصفهانی و با دست انجام شده است و یک محصول کاملا شیک با قابلیت استفاده کاربردی و تزئینی می باشد.

ما در مجموعه اریسا این محصول را در یک جعبه چوب و چرم نفیس که توسط معلولین بهزیستی تولید و مونتاژ است، با گارانتی 10 ساله کیفیت تقدیم شما عزیزان می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، روی تصویر محصول کلیک کنید.

ست آجیل خوری مس و خاتم

 

ست نفیس آجیل خوری و کشکول ملیله با جعبه ی اختصاصی

هنر ملیله کاری یکی از هنرهای نفیس ایرانی به شمار می رود که به وسیله آن و با بهره گیری از سیم های نقره، ظرف و اشیایی ساخته می شوند که در کنار ارزش دکوراتیو، قابلیت استفاده کاربردی نیز دارند. هنر ملیله کاری با قدمت چند هزار ساله در گوشه و کنار کشور انجام می شود و شهر زنجان به عنوان پایتخت ملیله ایران شناخته می شود. در این ست زیبا یک کشکول زیبا با طرحی از گل های سنتی ایران وجود دارد که به دلیل طراحی زیبا و قابلیت استفاده دکوراتیو و کاربردی را دارد. در کنار این کشکول پایه دار ملیله، می توان دو آجیل خوری کوچک و زیبا را در این ست مشاهده کرد که بدنه آنها با طرح هایی از بته و گل های ختایی تزیین شده است.

شما می توانید این محصول صنایع دستی ملیله را در یک جعبه چوبی زیبا و شیک کار کار هنرمندان ایرانی است تهیه کنید. همچنین ما در اریسا شرایطی فراهم کرده ایم تا خریداران محترم بتوانند این ست آجیل خوری صنایع دستی را با پلاک اختصاصی خریداری کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، روی تصویر محصول کلیک کنید.

ست آجیل خوری ملیله کاری

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برندینگ شما
هدایای تبلیغاتی خوب چگونه باعث موفقیت برند شما می شوند؟
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من