هدایای تبلیغاتی نوستالژیک اصفهان

زمان مطالعه: 7 دقیقه
هدایای تبلیغاتی اصفهان
در این مقاله میخوانید
در این مقاله میخوانید

هدایای تبلیغاتی اصفهان

اصفهان را می‌توان مهد هنر و معماری ایرانی دانست که هنرمندان خوش ذوق بسیاری را در خود جای داده است که هنر خود را در قالب صنایع دستی بسیار نفیس و ارزشمند به نمایش گذاشته‌اند. صنایع دستی اصفهان به قدری جذاب و دلنشین است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و همین یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که این صنایع دستی زیبا و پر ظرافت به هدایای تبلیغاتی بسیاری از برندهای بزرگ و مطرح در داخل و خارج ایران تبدیل شده‌اند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان آشنا کنیم.

اگر به هدایای تبلیغاتی سنتی علاقمند هستید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. همچنین اگر قصد سفارش و طراحی هدایای تبلیغاتی سنتی دارید، می‌توانید همین حالا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۲۸۶۶۹ تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت هدایای تبلیغاتی، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

هدایای تبلیغاتی سنتی، یک هدیه نوستالژک

اگر کمی ذوق هنری داشته باشید و به معماری ایرانی علاقمند باشید، بدون شک آثار هنری که از معماری ایرانی سرچشمه گرفته است، برای شما جایگاه ویژه‌ای دارد. به ویژه اگر این اثر هنری را در قالب یک هدیه تبلیغاتی، از طرف برند مورد علاقه خود دریافت کنید!

اشاره کردیم که هنرمندان خوش ذوق اصفهانی، با سلیقه، ظرافت و ذوق بسیار، صنایع دستی بسیار ارزشمند و متنوعی را به نمایش گذاشته‌اند. از این میان می‌توان به ظروف و گلدان‌های میناکاری شده، گلدان‌های مسی بسیار ظریف و شیک، گلدان و ظروف خاتم کاری و نیز سفره و رومیزی قلمکاری اشاره نمود.

هر یک از این صنایع دستی و آثار ارزشمند، می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان شما به مناسبت‌های خاص، شرکت در رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی و نشست‌های تجاری استفاده شود. همچنین می‌تواند یک تحفه ارزشمند برای مدیرانی که در حوزه واردات و صادرات فعالیت دارند، محسوب شود که ضمن به نمایش گذاشتن فرهنگ اصیل ایرانی، یک هدیه نفیس و ماندگار است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با صنایع دستی استان اصفهان

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی دارند و به همین دلیل سلیقه طیف گسترده‌ای از مشتریان را به خوبی پوشش می‌دهند. در این بخش می‌خواهیم انواع هدایای تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم تا بر اساس بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید و نیز مناسبتی که پیش رو دارید، بتوانید یک انتخاب ارزنده داشته باشید.

ظروف میناکاری

میناکاری یکی از هنرهای اصیل ایرانی است که قدمت 5 هزار ساله دارد! میناکاری در حال حاضر روی ظروف مسی انجام می‌شود، اما می‌توان میناکاری را روی طلا، نقره و سفال نیز انجام داد. هرچند هنر میناکاری در بسیاری از شهرهای ایران اجرا می‌شود و طرفداران بسیاری دارد، اما اصفهان، کانون میناکاری ایران است.

از جمله صنایع دستی بسیار پرطرفدار میناکاری می‌توان به گلدان صراحی میناکاری، بشقاب میناکاری، قاب بشقاب میناکاری، فانوس سفالی میناکاری، ست گلدان و بشقاب میناکاری و شکلات خوری میناکاری اشاره کرد. هدایای تبلیغاتی میناکاری می‌تواند یک هدیه کاربردی و ماندگار برای پر رنگ کردن برند شما در بین مشتریان و شرکای تجاری شما باشد.

ظروف خاتم کاری

خاتم کاری، یکی دیگر از هنرهای ارزشمند ایرانی است که ظرافت بسیار بالایی دارد. از این رو ظروف خاتم کاری، ارزش هنر بسیار بالایی دارند و یک هدیه بسیار لوکس و نفیس به شمار می‌روند. انتخاب ظروف و اکسسوری‌های خاتم کاری، نشان دهنده توجه شما به اصالت ایرانی و صنایع دستی ایران است.

از جمله هدایای تبلیغاتی طراحی شده به واسطه هنر خاتم کاری می‌توان به شکلات خوری خاتم، قاب خاتم، ساعت خورشیدی خاتم که به آن ساعت سنتی اصفهان هم گفته می‌شود، ست قندان خاتم، ست گلدان و شکلات خوری و قلمدان خاتم، جادستمالی خاتم و ست رومیزی مدیریتی خاتم اشاره نمود.

ترکیب مس و خاتم

ظروف مسی و ظروف خاتم کاری هر دو از پر طرفدارترین صنایع دستی ایرانی هستند و اما ترکیب این دو هنر، ظروف و اکسسوری‌های مس و خاتم را پدید آورده است که نشان از خلاقیت هنرمندان ایرانی دارد. از جمله پر فروش‌ترین هدایای تبلیغاتی مسی و خاتم کاری شده می‌توان به ست جفت گلدان مس و خاتم، ست گلدان مس و خاتم، شکلات خوری و قلمدان خاتم، گلدان صراحی مس و خاتم، آجیل خوری مس و خاتم، ست جفت گلدان و شکلات خوری مس و خاتم و ست آجیل خوری مس و خاتم اشاره نمود که برندهای مطرح داخلی و حتی خارجی، به عنوان هدیه تبلیغاتی اصفهان سفارش می‌دهند.

قاب های قلم زنی

عنوان اصیل‌ترین هنر ایرانی به قلم زنی تعلق می‌گیرد که حاصل ذوق و سلیقه هنرمندان اصفهانی است. این هنر ظریف که آثار ارزشمندی را روی اشیای فلزی به ویژه مس، طلا، نقره، برنج رقم میزند، بدون شک چشم هر بیننده ای را محو خود می‌کند.

اگر این هنر ارزشمند ایرانی، در قالب یک هدیه تبلیغاتی به یک مشتری خاص و یا یک مدیر ارشد، اهدا شود، بدون شک جلوه خاصی به برند و کسب و کار شما خواهد بخشید. از این رو اگر قصد سفارش و خرید یک هدیه تبلیغاتی بسیار خاص و ویژه را دارید، باید ظروف و قاب های قلم زنی را در ردیف اولین انتخاب های خود قرار دهید.

از جمله هدایای تبلیغاتی طراحی شده با هنر قلم زنی می‌توان به قاب خاتم صلیبی با پلاک قلمزنی، قاب خاتم و نقاشی با پلاک قلمزنی و تابلو قلمزنی خاتم ترنج اشاره نمود.

سفره و رومیزی قلم کاری

یکی دیگر از صنایع دستی ارزشمند اصفهان، قلم کاری است. این هنر ارزشمند معمولاً در قالب سفره و رومیزی عرضه شده و مورد توجه دوست داران صنایع دستی قرار می‌گیرد. اگر هنر قلمکاری در قالب یک هدیه تبلیغاتی از سوی یک برند به مشتریان اهدا شود، به یک هدیه ماندگار نوستالژیک تبدیل شده و ارزش چند برابری پیدا می‌کند.

از جمله هدایای تبلیغاتی قلمکاری می‌توان به سفره قلمکار، ست بشقاب سفال با سفره قلمکار و ساک دستی قلمکار اشاره کرد. همچنین سفره قلمکار، یکی از پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی نوروز و هدایای تبلیغاتی شب یلدا است چرا که هر دو مناسبت ریشه در فرهنگ غنی ایرانی دارد و نمادی برای زنده نگهداشتن فرهنگ و حفظ سنت های ایرانی به شمار می‌آید.

ست هدیه صنایع دستی

یکی از شکیل‌ترین مدل‌های هدیه تبلیغاتی که بیشتر به عنوان هدایای لوکس مدیریتی استفاده می‌شود، ست هدیه صنایع دستی است. انواع ست هدایای تبلیغاتی، می‌تواند مخاطب ویژه شما را شگفت زده نماید و آن را به مشتری دائمی، شریک تجاری و حتی سرمایه‌گذار مجموعه شما تبدیل نماید.

از ست هدایای تبلیغاتی، نه تنها برای مدیران ارشد داخلی یک هدیه نفیس به شمار می‌آیند، بلکه برای شرکای بین مللی کسب و کار شما، یک تحفه ارزشمند از آثار هنری و سفیر هنر و تمدن ایرانی محسوب می‌شوند.

از جمله پر طرفدارترین ست‌های هدایای تبلیغاتی میتوان به ست فانوس سفالی میناکاری شده و گلیم، ست پذیرایی مینای سفال، ست جفت گلدان و بشقاب میناکاری، ست فانوس و سفره قلمکار و دیوان حافظ و ست جفت گلدان مس و خاتم اشاره کرد. این هدایای تبلیغاتی بهترین و نفیس‌ترین هدایای تبلیغاتی انتخاب برندهای لاکچری هستند.

هدیه تبلیغاتی اصفهان از کجا بخرم

یکی از مهمترین سوالات و دغدغه افرادی که قصد سفارش دادن و خرید هدایای سنتی اصفهان دارند، این است که هدیه تبلیغاتی اصفهان از کجا خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم یکی از بهترین تولید کنندگان هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان در ایران، شرکت صنایع دستی اِریسا است که محصولات بسیار متنوع و البته با کیفیت را در حوزه صنایع دستی تولید نموده است.

آنچه محصولات اریسا را از سایر تولید کنندگان صنایع دستی متمایز می‌کند، کیفیت بسیار بالا و ظرافت محصولات این شرکت است. علاوه بر این قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه، عامل دیگری است که موفقیت این برند را رقم زده و آن را به بورس هدایای تبلیغاتی در تهران تبدیل نموده است. به طوری که بسیاری از برندهای بزرگ، شرکت اریسا را برای طراحی هدایای تبلیغاتی تکی، عمده و مدیریتی، انتخاب می‌کنند.

برای سفارش و خرید انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان میتوانید به سایت فروشگاه صنایع دستی اریسا مراجعه نمایید. در این مجموعه امکان سفارش هدیه تبلیغاتی برای تهران و سایر شهرهای ایران فراهم شده است. همچنین امکان خرید حضوری از این مجموعه در مجتمع اداری نور تهران وجود دارد. به یاد داشته باشید که هدایای تبلیغاتی، چه از نوع مدیریتی باشد و چه از نوع مناسبتی، معرف برند شما به بسیاری از مخاطبین خواهد بود و یکی از بهترین روش‌های برند سازی است. بنابراین از قدرت شگفت انگیز هدایای تبلیغاتی غافل نشوید!

شما می توانید هدایای سنتی اصفهان را بصورت آنلاین از اریسا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من