هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی

سازمان ها در موقعیت های مختلف نیاز به ارائه هدایا به میهمانان ، همکاران ، مدیران یا سایر سازمان ها دارند. سازمان شما کوچک باشد یا بزرگ احتمالا در شرایط خرید هدیه قرار گرفته اید. هرچه هدیه ارزنده تر و مرغوب تر باشد ، شخصیت سازمانی شما بهتر و برجسته تر معرفی خواهد شد.

هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی (promotional merchandise) یکی از موثرترین راه هایی هستند که هر مدیر بازاریابی از آن جهت افزایش فروش و جلب رضایت مشتریان خود استفاده میکند. هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی به مناسبت های مختلفی (یک رویداد تجاری، مناسب ملی و مذهبی خاص، نمایشگاه ها و … ) ممکن است اهدا شود. به غیر از نوع رویداد، فاکتورهای دیگری مثل مخاطب، بودجه سازمان، اهداف بازاریابی و … میتوانند در انتخاب مناسب ترین هدیه تبلیغاتی نقش داشته باشند.

هدایای سازمانی مخصوصا هدایای سازمانی از جنس صنایع دستی ایرانی ایده ای مناسب برای نشان دادن حسن همکاری در سازمان های دولتی و غیر دولتی است و این هدایا میتوانند به پاس تشکر از تعاملات سازنده افراد با یکدیگر در درون ادارات و یا بین سازمان ها اهدا شوند.

صنایع دستی اریسا به عنوان پویشی جهت بالابردن فرهنگ استفاده از صنایع دستی ایرانی و اجتناب از هدیه دادن کالای خارجی، همواره تلاش کرده است با فراهم آوردن بسته بندی های نفیس و خلاقانه، این هنر ایرانی را به یک انتخاب ایده آل برای هدیه دادن تبدیل کند. برای اطلاع از قیمت محصولات با همکاران ما در تماس باشید.

صفحه اینستاگرام صنایع دستی اریسا

کانال تلگرام صنایع دستی اریسا

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی همانطور که از اسم آن مشخص است مخصوص مدیران و مشتریان ویژه می باشد. مدیران شرکت ها، معمولاً به دنبال ست های مدیریتی خاص برای اهدا به مدیران شرکت‌های دیگر هستند.

هدایای تبلیغاتی و پک هدیه سازمانی خاص به افراد اجازه می دهد که نام تجاری شما را ببینند در واقع یک هدیه تبلیغاتی خاص و یا هدیه سازمانی ویژه، باعث ایجاد ارتباطی قوی‌تر با مشتریان و مدیران شرکت های مختلف می‌شود و برندینگ مناسب و بسته بندی زیبا کمک می کنند تا تصویر بهتری از نام تجاری و شرکت شما در ذهن ها ایجاد شود.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی از جمله هدایایی است که در نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها به راحتی می‌توانند برای برند شما تبلیغات موثری انجام دهند.

چرا باید صنایع دستی ایرانی هدیه دهیم؟

هر ساله به مناسبت های مختلف بخصوص نوروز ده ها میلیارد تومان صرف تامین انواع هدایای تبلیغاتی میشود که عمده ی این هزینه صرف محصولات بی کیفیت خارجی (چینی) میشود. حال اگر بخشی از این هزینه در جهت رشد صنعت صنایع دستی ایرانی مصرف شود، نه تنها باعث تقویت هرچه بیشتر این صنعت میشود بلکه به طور مستقیم در اقتصاد کشور اثرات به مراتب خوبی خواهد گذاشت. حمایت از کالای ایرانی بخصوص وقتی که نمونه ی خارجی ای برای آن وجود ندارد و حاصل ذوق و هنر هنرمندان ایرانی است، میتواند اثرات مثبت زیادی بر اقتصاد ایران داشته باشد.

انتخاب صنایع دستی ایرانی به عنوان هدایای سازمانی و تبلیغاتی جدا از تاثیرات مثبتی که بر اشتغال زایی و رشد اقتصادی دارد، خود به تنهایی نیز انتخاب بهتری نسبت به کالاهای خارجی ایست که حتی اگر کاربردی باشند عمدتا در کمتر از یکسال غیر قابل مصرف میشوند و ماندگاری ای ندارند.

میتوانید نوشته ی “برای سازمان خود چه هدیه تبلیغاتی ای انتخاب کنیم” را بخوانید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

پیدا کردن هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی و هدیه نفیس مدیریتی متناسب نیازهای سفارشی شما همیشه ساده نیست.

فاکتور هایی که میتوانند در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب هر تیم بازاریابی را یاری رسانند:

۱- تناسب محصول و مخاطب:

بعد از هدف گذاری و تصمیم به اهدای محصولی به عنوان هدیه تبلیغاتی و سازمانی، در ابتدای مسیر باید مخاطب خود را مشخص کنید. این هدایای تبلیغاتی قرار است به چه کسی داده شود. آیا مخاطب شما مشتریان شما هستند؟ مشتریان بالقوه یا بالفعل شما؟ و یا مخاطبین شما همکاران سازمان هستند. و یا مدیران و افراد کلیدی سازمان هایی که با فعالیت شما همکاری دارند و به نوعی درگیر هستند؟ بهرحال مخاطب شما هر کسی که باشد باید بر اساس آن هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.

۲- ویژگی های هدیه تبلیغاتی:

تعدادی فاکتور در انتخاب یک هدیه مناسب هست که اگر در نظر گرفته شود بدون شک تاثیرگذاری این هدایا افزایش چشم گیری خواهد کرد.

  • خلاقیت و نوآوری : از خرید محصولات کلیشه ای دست بردارید. سعی کنید محصولی جدید و خلاقانه انتخاب کنید.
  • کاربردی : بهتر است محصولی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید که برای مشتری مفید باشد.
  • با کیفیت : هدایای تبلیغاتی تاثیرات ماندگاری در ذهن مشتریان ایجاد می کند. بنابراین اگر تصمیم دارید محصورات ارزان و بی کیفیت ارائه دهید، بهتر است هیچ کاری نکنید.
  • ایرانی بودن کالا : سعی کنید کالایی که به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر میگیرید ساخت ایران باشد. این امر نه تنها به اقتصاد و تولید ملی کمک خواهد کرد، بلکه این نگرش شما به تولید ملی و ایرانی بودن هدیه، حس فوق العاده ای در مخاطب نسبت به شما ایجاد خواهد کرد. فراموش نکنید که یکی از اهداف هدایای تبلیغاتی ایجاد حس خوب و مثبت از برند در ذهن مخاطب است. پس در کنار فاکتورهایی مثل مناسب بودن هدیه با مخاطب، بودجه و اهداف شما، کاربردی بودن و ماندگاری محصول، به ایرانی بودن آن نیز توجه کنید.

اریسا هدایای ایرانی در بسته بندی نفیس

تکراری و عمومی نشدن یک هدیه تبلیغاتی، سازمانی و مدیریتی از دغدغه‌های مدیران هر شرکتی است. همچنین پر واضح است که هدایای تبلیغاتی خاص و هدیه سازمانی ویژه بیشتر مورد توجه همکاران و مشتریان و مدیران قرار می گیرد از این رو صنایع دستی اریسا مفتخر است که با تکیه بر فرهنگ غنی ملی و هنر بی مانند هنرمندان ایرانی در زمینه طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی و سازمانی و هدایای مدیریتی با بسته بندی نفیس و با توجه به لزوم وجود تنوع و تامین انواع هدایای سازمانی خاص و هدایای تبلیغاتی خلاقانه جهت مشتریان قدیمی تر که بارها از هدایای رایج استفاده نموده اند و در صدد ارائه یک هدیه خاص و متمایز از نظر نوع، قیمت و کارایی هستند، سعی درتولید هدایای تبلیغاتی و ست مدیریتی نفیس و هدایای سازمانی نموده است و با طراحی بسته بندی های خاص و زیبا ارزش هدایای شما را دوچندان نموه است.

همچنین صنایع دستی اریسا با دسترسی به گارگاه ها و منابع اختصاصی این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا هدایای تبلیغاتی و سازمانی خاص و سفارشی با طراحی انحصاری خود مرتبط با زمینه فعالیت تجاری که قصد تبلیغات آن را دارند تولید و فراهم سازد.

بسته بندی هدایای تبلیغاتی

بسته‌بندی زیبا از ملزومات ارائه یک محصول است و بسته بندی صنایع دستی نیز از این موضوع مستثنی نیست. درواقع اگر صنایع دستی را با بسته بندی عرضه کنیم برای کار فرهنگی و هنری خود ارزش قائل شده ایم. از این رو صنایع دستی اریسا با ارائه بسته بندی های زیبای و شیک باعث با رازش‌تر شدن هر چه بیشتر صنایع دستی ایران شده و تحولی جدید را در زمینه بسته‌بندی صنایع دستی ایجاد کرده است.