هدیه سازمانی محصولات چرمی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست هدیه چرم ویژه هدایای سازمانی و هدایای تبلیغاتی
در این مقاله میخوانید

ست های هدیه، کیف پول و کیف دوشی چرمی، محصولاتی زیبا و شکیل هستند و به جهت کیفیت بالای ساخت، ماندگاری خوبی دارند. وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی صنایع دستی یا هدیای سازمانی می‌شود، محصولات چرمی، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب هستند. هدیه سازمانی چرمی، به ویژه برای کارکنان مرد، یک هدیه کاربردی و به یاد ماندنی است. در این مطلب از وبسایت شرکت صنایع دستی اریسا قصد داریم شما را با محصولات چرمی اریسا که برای هدیه سازمانی چرمی مناسب هستند آشنا سازیم. با ما همراه باشید.

چرم از دیرباز تا کنون یکی از کالاهای مهم در زندگی انسان ها به شمار می­رفته است؛ تاریخچه چرم به اوایل دوران زیست بشر بر می­گردد، زمانی که انسان آموخت که برای رفع نیازهای اولیه خود شکار کند، کم کم انسان آموخت علاوه بر گوشت شکار خود، از استخوان­های آن ابزار و از پوستش برای خود جامه و لباس تولید کند، همچنین او توانست به وسیله­ ی چرم دیگر نیازهای خود را نیز برآورده سازد؛ این موضوع نشان می­دهد که چرم در ابتدا تنها در جهت رفع نیازهای اساسی انسان مورد استفاده قرار می­گرفته است،سپس با مرور زمان و پیشرفت انسان، استفاده از چرم تنها محدود به تهیه جامه و پاپوش و… نمی­شد، بلکه در سایر مصارف مانند جلد کتاب، تهیه کیف و… نیز مورد استفاده قرار گرفت؛ کم کم از چرم در راستای خلق یک هنر استفاده شد، هنر چرم دوزی!.

بیشترین نوع چرمی که توسط انسان و در راستای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می­گیرد از پوست گاو،شتر مرغ، شتر، گوسفند، بز و گاها پوست کروکودیل می­باشد؛ این پوست ها پس از دباغی قابل استفاده خواهند شد. چرم مصنوعی نیز که ساخته­ی دست بشر است هم در چرم دوزی مورد استفاده واقع می­شود.

هنر چرم دوزی همچون سایر صنایع دستی، بدون استفاده از چرخ­های ماشینی و تنها به وسیله دست صورت می­گیرد؛ همین موضوع می­تواند یکی از بزرگترین مزایای هدیه سازمانی چرمی به شمار رود، چراکه وقتی یک هنرمند با ذوق هنری و علاقه خود، اقدام به تولید یک محصول می­کند قطعا این حس خوب به مخاطب شما نیز القا می­شود،به علاوه این خرید هدیه سازمانی چرمی، در جهت رونق تولید محصولات چرمی در کشور نیز کمک شایانی محسوب می­شود.

اریسا، تولید کننده بهترین­های هدیه سازمانی محصولات چرم:

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم،هدیه سازمانی چرمی یکی از بهترین هدیه­ هایی است که می­تواند از طرف مدیران و کارفرمایان به پرسنل خود اهدا شود؛ تمامی محصولات شرکت ارسیا از چرم طبیعی مرغوب ساخته شده است؛

در ادامه، ما دسته بندی های اصلی محصولات چرم اریسا را برای شما معرفی کرده ایم. همچنین برای مشاهده همه ی محصولات چرمی اریسا می‌توانید از صفحه محصولات چرمی ما دیدن کنید. از جمله بهترین ها و مناسب­‌ترین­ های هدیه سازمانی چرمی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست هدیه چرم:

شرکت اریسا اقدام به  تولید سه نمونه ست چرم، شامل دو نوع از ست دو تکه (حاوی یک کیف پالتویی و هولدر پاوربانک و موبایل و نوع دیگر شامل ست پاوربانک همراه با کیف چرمی و بلندگوی بلوتوث) و یک ست سه تکه (حاوی کیف پول چرم، جاکلیدی و جاکارتی و پلاک مسی فیروزه کوب) کرده است، لوگو یا برند شرکت شما می­تواند جایگزین پلاک­های مسی فیروزه کوب به کار رفته در این محصولات باشد، همچنین بسته بندی­های نفیس این ست ها نیز بر مزایای آن جهت استفاده به عنوان هدیه سازمانی چرمی افزوده است.

کیف پول چرم:

کیف،های پول تولیدی شرکت اریسا در طرح و مدل های مختلف و در سه رنگ عسلی، قهوه ای و مشکی تولید و ارائه می­شوند که شما با توجه به سلیقه مخاطبان خود، می­ توانید رنگ و مدل آن ها را انتخاب نمایید،همچنین تمامی این کیف ها که  از چرم طبیعی تولید شده­اند، قابلیت درج لوگو و یا برند مورد نظر شما را دارا می­باشند.تمام این کیف پول­ها در بسته بندی های زیبا ارائه می­شوند.

کیف چرم:

همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم، یکی از فاکتور­های مهم در هدایای سازمانی و تبلیغاتی، کاربردی بودن آن­هاست. کیف های چرم از جمله کاربردی ترین کالاهایی هستند که می­توان به عنوان هدیه مورد استفاده قرار گیرند؛ شرکت اریسا اقدام به تولید کیف­های چرم در مدل های دیپلمات، ترنم، کیف دوشی زنانه و آترین کرده که شما بسته به جنسیت مخاطب خود و سلیقه آنها می­توانید اقدام به تهیه هدیه سازمانی چرمی خود کنید.کیف­های چرم تولیدی اریسا همچون سایر محصولات این مجموعه از چرم طبیعی ساخته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من