دوازده هدیه جذاب برای شب یلدا

زمان مطالعه: 6 دقیقه
هدیه شب یلدا - ایده برای هدیه شب یلدا
در این مقاله میخوانید

شب یلدا، همیشه در خاطر هر ایرانی، شب زنده شدن خاطرات کودکی، دورهمی با خانواده و دوستان و بازدید از بزرگتر هاست. خاطرات این شب تا مدت ها در ذهن باقی می‌ماند. طولانی ترین شب سال، شبی است برای دوره کردن خاطرات، حافظ خوانی، سخنان شیرین و افزایش دوستی و محبت. در این مطب میخواهیم درباره اهمیت هدیه شب یلدا به ویژه هدیه تبلیغاتی شب یلدا صحبت کرده و چند نمونه از محصولات صنایع دستی اریسا در این زمینه را به شما معرفی نماییم.

سنت هدیه دادن در شب یلدا

هدیه دادن، سنتی دیرینه در شب یلداست. قدیمتر ها، هدیه شب یلدا، معمولا از طرف بزرگتر ها به کودکان داده میشد. احتمالا شما نیز از دوران کودکی خود، هدیه ی شب یلدا را به یاد دارید. شیرینی لحظه ی دریافت هدیه ( هر هدیه ای ) همیشه در ذهن انسان مانده و تجربه ای دلنشین است.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا

همانطور که گفتیم، لحظه ی دریافت هدیه، لحظه ای ماندگار در ذهن دریافت کننده است. شب یلدا نیز شب هدیه دادن و دوستی و محبت است. پس بهتر است از این مناسبت، برای افزایش محبوبیت خود در نظر همکاران، پرسنل، طرف های تجاری، مشتریان و … باشید.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اولین نکته در مورد هدیه تبلیغاتی مناسب برای شب یلدا، این است که این هدیه رنگ و بوی یلدایی داشته باشد. از بسته بندی گرفته تا خود هدیه. بسته بندی هدیه ای که مناسب شب یلدا است، می‌تواند با عناصر گرافیکی شب یلدا ( کاراکتر های مینیاتور ایرانی، تذهیب، انار و … ) تزئین شده باشد. محصولاتی که ما برای هدیه دادن در شب یلدا انتخاب کرده ایم، با دقت خاصی انتخاب شده اند. نمونه محصولاتی که ما در پکیج های هدیه شب یلدا استفاده کرده ایم عبارت اند از:

بسته های آجیل اعلا و دیگر تنقلات، بسته های میوه خشک ( شامل انواع میوه های خشک با کیفیت عالی ) ، بسته های دمنوش، ظروف سنتی سفالی ( کاسه و بشقاب، فانوس و …) و صنایع دستی ایرانی، گلیم، دیوان حافظ و … .

نکته دوم درمورد هدیه تبلیغاتی شب یلدا، امکان درج لوگو و نام شرکت یا سازمان اهداکننده روی جعبه و بسته بندی هدیه است. تمامی محصولات اریسا در دسته ی هدایای ویژه شب یلدا، دارای این امکان هستند که نام و لوگو اهداکننده روی آن چاپ شوند. امکان چاپ لیزری و چاپ معمولی وجود دارد.

سومین نکته، صرفه اقتصادی هدیه تبلیغاتی شب یلدا است. توجه کنید که منظور از صرفه اقتصادی هدیه، صرفا ارزان بودن آن نیست. بلکه منظور این است که ارزش هدیه نسبت به هزینه ی آن زیاد باشد. خب با این حساب، چه چیزی بهتر از صنایع دستی ایرانی؟

شب یلدا چه چیزی هدیه بدهیم؟

همانطور که گفتیم، پیشنهاد ما برای هدیه دادن در شب یلدا، صنایع دستی ایرانی و سایر چیزهایی است که رنگ و بو و حال و هوای شب یلدا را به مخاطب انتقال دهد. علاوه بر این، دمنوش های گیاهی طبیعی با کیفیت، تنقلات و خوراکی های اعلا، دیوان حافظ و … میتواند بهترین گزینه برای هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی شب یلدا باشد.

ما در این مطلب، برای شما دوازده تا از جذاب ترین محصولات صنایع دستی اریسا ویژه هدیه شب یلدا را معرفی کرده ایم. میتوانید توضیحات هر محصول را خوانده و صفحه ی مربوط به آن را مشاهده نمایید. همچنین برای آشنایی بیشتر با محصولات ویژه شب یلدا، میتوانید صفحه هدیه تبلیغاتی شب یلدا را مشاهده کنید. پس با ما همراه باشید.

ما محصولات ویژه هدیه شب یلدا را به سه دسته اصلی تقسیم کرده ایم: ست های هدیه، ست های پذیرایی و جعبه دمنوش.

ست فانوس میناکاری سفال و گلیم

فانوس موجود در این پک تبلیغاتی زیبا یک فانوس سفالی است که به زیبایی بر روی آن نقش های میناکاری صورت گرفته است. این هنرنمایی توسط هنرمندان عزیز همدانی که در استفاده از سفال بی نظیر هستند صورت گرفته است. این فانوس نوستالژیک و زیبا در کنار یک گلیم دست باف مغانی در یک جعبه هاردباکس فوق العاده یک پک زیبای صنایع دستی را شکل داده اند که با توجه به قیمت مناسب آن میتواند گزینه ی فوق العاده ای برای کسانی باشد که به دنبال هدایای تبلیغاتی ارزان و البته با اصالت برای شب یلدا هستند.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - ست فانوس میناکاری سفالی و گلیم

بسته ترمه یلدا (پک دیوان حافظ و ترمه افشاری)

این بسته زیبا شامل یک ترمه افشاری به طول یک متر، یک ظرف مسی درب دار به شکل انار که با آجیل مرغوب پر شده و یک انار قرمز رنگ از جنس سفال است. در کنار این مجموعه زیبا از هنر ایرانی یک دیوان حافظ نیز قرار داده شده است که رنگ و بوی دیگری به این پک زیبا بخشیده است. این محصول در یک جعبه از جنس هاردباکس قرار گرفته که امکان درج لوگو و نام شرکت یا سازمان اهداکننده نیز روی آن وجود دارد.

مشاهده محصولات : هدایای شب یلدا

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - ست هدیه ترمه افشاری و دیوان حافظ

ست پذیرایی چوب و سفال

این محصول شامل یک سفره قلمکار کوچک محصول دست هنرمندان اصفهانی، یک سینی چوبی با کفه طرح کاشی کاری ایرانی و سه پیاله سفال همدان شامل نقل، توت خشک و کشمش است که در یک بسته شکیل هاردباکس با طرح میناکاری قرار می‌گیرد.

هدیه شب یلدا - ست هدیه چوب و سفال

ست ترمه افشاری و گلدان مس و پرداز

این محصول شامل یک ترمه افشاری محصول دست هنرمندان یزدی و یک گلدان مس و پرداز محصول دست هنرمندان اصفهانی است. بسته بندی این محصول نیز از جنس جعبه هاردباکس است. این محصول، گزینه ای مناسب برای هدیه سازمانی شب یلدا است.

هدیه شب یلدا - ست ترمه افشاری و گلدان مس و پرداز

بسته پذیرایی میوه خشک

این بسته، حال و هوا و خاطره خوراکی های خوشمزه شب یلدا را به همراه دارد. این محصول شامل یک سفره قلمکار سایز 40*40، یک عدد دیوان حافظ و یک بسته میوه خشک است که در یک جعبه هاردباکس قرار گرفته و گزینه ای ایده آل برای هدایای ارزان قیمت شب یلدا است.

هدیه شب یلدا - بسته پذیرایی میوه خشک

ست پاوربانک با کیف چرمی و اسپیکر بلوتوث

اگر به فکر تهیه ی هدیه شب یلدا برای جوانان یا نوجوانان هستید، این محصول، بهترین گزینه پیش روی شماست. همچنین محتویات این ست هدیه، ابزار های کاربردی و روزمره ای است که مخاطب هر روزه از آن ها استفاده میکند. پس این محصول، برای هدیه تبلیغاتی نیز مناسب است. این بسته، شامل یک هولدر همزمان پاوربانک و موبایل از جنس چرم طبیعی و یک عدد بلندگوی بی سیم با کیفیت صدای عالی است که در یک جعبه هاردباکس شکیل با طرح میناکاری قرار گرفته اند.

هدیه شب یلدا - پاوربانک با کیف چرم و اسپیکر بلوتوث

بسته تحفه یلدا (پک آجیل خوری و دیوان حافظ)

این بسته زیبا شامل یک آجیل خوری خاتم کاری محصول دست هنرمندان اصفهانی که با آجیل مرغوب پر شده و یک دیوان حافظ می‌باشد. بسته بندی این محصول زیبا نیز از جنس جعبه هاردباکس است که با توجه به امکان خوبی که برای درج لوگوی سازمان شما دارد میتواند یک انتخاب ایده آل برای برندینگ شرکت یا سازمان شما در شب یلدا باشد.

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - بسته تحفه یلدا ( آجیل و دیوان حافظ)

ست پذیرایی مینای سفال

این محصول شامل یک لیوان و یک عدد قندان سفالی است که میناکاری شده اند. همچنین دو عدد توبره ترمه یزدی شامل توت خشک و مویز نیز در این بسته وجود دارد. بسته بندی این محصول از جنس هاردباکس است.

هدیه شب یلدا - ست پذیرایی میناکاری سفال

ست قندان و لیوان و قلمدان میناکاری سفال

این محصول، شاهکار میناکاری سفال و مجموعه ای از سه عدد ظرف میناکاری سفال است. در این بسته، یک عدد قلم‌دان، یک عدد قندان و یک لیوان میناکاری سفال وجود دارد که محصول دست هنرمندان همدانی است. این سه ظرف زیبا در جعبه ای از جنس هاردباکس قرار گرفته اند. اگر به دنبال هدیه ای زیبا و کاربردی برای شب یلدا هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هدیه شب یلدا - ست هدیه میناکاری سفال ویژه شب یلدا

ست سفره قلمکار و قاب شعر

این محصول زیبا و بصرفه، شامل یک سفره قلمکار اصفهان منقش به طرح های اسلیمی و یک قاب کاشی لعاب برجسته خطاطی است که در یک جعبه از جنس هاردباکس با طرح میناکاری قرار گرفته اند. این محصول، نمونه ای از هدایای بصرفه و ارزان قیمت شب یلدا است.

هدیه سازمانی شب یلدا - ست سفره قلمکار و قاب شعر

دمنوش نفیس سلامت برای هدیه شب یلدا

ما تاکید زیادی روی ست های هدیه دمنوش بعنوان هدیه تبلیغاتی شب یلدا داریم. یکی از محصولات محبوب ما در دسته ی جعبه دمنوش، جعبه دمنوش نفیس است که طرفداران زیادی دارد. همچنین بسته بندی نفیس و شکیل این محصول، آن را برای هدیه دادن به افراد خاص و هدایای رسمی شب یلدا مناسب میکند.

هدیه شب یلدا - جعبه دمنوش

همچنین میتوانید برای مشاهده سایر محصولات دمنوش ما برای هدیه دادن در شب یلدا، روی تصویر زیر کلیک کنید:

هدیه تبلیغاتی شب یلدا - جعبه دمنوش تبلیغاتی برای هدیه شب یلدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
10 پیشنهاد فوق العاده برای خرید هدیه روز معلم قیمت مناسب (زنانه و مردانه)
ایده های ناب خرید هدیه برای دفتر کار پدر
٨ هدیه شیک و خاص برای محل کار پدر
آداب و رسوم هدیه خریدن و هدیه دادن
راهنمای مختصر آداب هدیه دادن
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من