رئیس اتحادیه صنف صنایع دستی استان اصفهان; قیمت صنایع دستی در ایام نوروز افزایش نمی یابد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
ظروف میناکاری اصفهان
در این مقاله میخوانید

رئیس اتحادیه صنف صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه قیمت صنایع دستی در ایام نوروز افزایش نمی یابد، گفت: تلاش بر این است که فروشندگان به جای افزایش قیمت محصولات خود، در رقابتی سازنده اقدام به کاهش قیمت‌ها کرده تا با فروش بیشتر به سود بالاتر دست پیدا کنند.

عباس شیردل در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه سال 1396 بازار صنایع دستی درگیر رکود شدیدی بود، اظهار کرد: امیدواریم در ایام عید با ورود گردشگران داخلی و خارجی شاهد افزایش و رونق بازار فعالان صنف صنایع دستی که هویت اصلی بازار اصفهان هستند، باشیم.

وی در خصوص تلاش صنف صنایع دستی برای کنترل قیمت ها در بازار عید، افزود: قیمت ها قطعا بالا نخواهد رفت و هر واحد صنفی موظف است قیمت ها رادرج کند. اکیپ‌های نظارت صنف صنایع دستی علاوه بر ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت از 20 اسفند ماه با حضور در سطح بازار تخلفات را بررسی و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

رییس اتحادیه صنف صنایع دستی استان اصفهان با بیان اینکه در بازار صنایع دستی رقابت شدیدی شکل گرفته است، ادامه داد: تلاش بر این است که فروشندگان به جای افزایش قیمت محصولات خود، در رقابتی سازنده اقدام به کاهش قیمت‌ها کرده تا با فروش بیشتری به سود بالاتری دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: باید سامانه‌ای طراحی شود تا گردشگران هنگام خروج از کشور، کالا و صنایع دستی خریداری شده را در آن ثبت کرده تا به این واسطه آمار دقیقی از میزان ارز وارده به کشور در قالب صادرات غیر مستقیم به دست آید.

شیردل خاطرنشان کرد: به فروشندگان پیشنهاد می‌کنیم با مشتری مداری و معرفی مناسب کالا در راستای برندسازی، بیشترین فروش را در بازار شب عید داشته باشند.

منبع : ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برندینگ شما
هدایای تبلیغاتی خوب چگونه باعث موفقیت برند شما می شوند؟
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من