راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز

زمان مطالعه: 9 دقیقه
راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی شب یلدا
در این مقاله میخوانید

عید نوروز، مناسبتی باستانی که برای ما ایرانیان بسیار مهم و حائز اهمیت است. نیاکان ما آداب و رسوم خاصی را در این عید خجسته رعایت می کردند که نسل به نسل و سینه به سینه، این آداب و رسوم به هم نسلان ما نیز منتقل گشته است؛ از جمله مهم ترین این آداب و رسوم شامل خانه تکانی و زدودن غبار یکساله از خانه ها جهت همسو شدن با شروعی فصل نو در طبیعت، دید و بازدید هایی که با اقوام و آشنایان به منظور تازه شدن روابط صورت می­گیرد، عیدی دادن و… می­شود. در فرهنگ ما ایرانیان عید نوروز همیشه همراه بوده با آجیل های رنگ و وارنگ و عیدی هایی که از عزیزانمان دریافت میکردیم. نوروز را می­‌توان فرصتی مناسب برای قدر دانی و ابراز دوستی و محبت نسبت به اطرافیانمان تلقی کرد؛ به همین جهت استفاده از انواع هدایا اعم از هدایایی تبلیغاتی و… در عید نوروز بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در این مقاله قصد داریم مطالب جامعی در رابطه با خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز، خدمت شما عزیزان ارائه کنیم، با ما همراه باشید.

هدیه تبلیغاتی عید نوروز، راه میان‌بر برای محبوبیت برند شما

همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، عید نوروز یکی از بهترین مناسبات برای ابراز ارادات و محبتی است که نسبت به اطرافیانمان داریم. همکاران، کارمندان، شرکا و مشتریان یک مجموعه، از جمله مهم ترین افراد در زمینه کسب و کار یک سازمان، شرکت یا مجموعه به شمار می روند، از آنجا که هر فرد ساعات زیادی از روز خود را در مجموعه کاری خود می گذراند، ناخود آگاه رابطه ای قوی میان او با همکاران، روسا و مدیران شکل خواهد گرفت، همچنین مشتریان، پای ثابت یک کسب و کار و عامل اصلی پیشرفت یک مجموعه هستند، بنابراین خرید هدیه تبلیغاتی نوروزی، ضمن القای حس عالی به همکاران و کارمندان، می تواند با تبلیغ غیر مستقیم، تاثیر چشمگیری نیز بر رونق کسب و کار  شما داشته باشد؛ همچنین این هدایا به نوعی به عنوان یک نیروی محرکه، کارمندان را برای شروع سالی پر تلاش تر برای پیشبرد اهداف شرکت عمل می کنند.

💥مطالعه بیشتر: چطور با اهدای هدیه تبلیغاتی عید نوروز مشتری جدید جذب کنیم؟

خرید هدیه تبلیغاتی نوروزی در واقع راهی میانبر برای کسب مشتریان جدید و جلب رضایت در کنار تشکر از همراهی مشتریان قدیمی به شمار می­رود؛ همانطور که می­دانید تبلیغات یک کسب و کار می تواند کمک شایانی جهت رونق آن کسب و کار محسوب شود، ولی امر تبلیغات نیازمند صرف هزینه­های قابل توجه می­باشد،خرید هدایای تبلیغاتی یکی از راه های تبلیغ نسبتا ارزان یک کسب و کار به شمار می­رود، استفاده از این نوع از هدایا در مناسبت های به خصوص، نظیر عید نوروز می تواند اثر بخشی آن را چندین برابر کند؛ بنابراین با خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز، می توانید با صرف هزینه ای معقول، یکی از موثرترین روش های بازاریابی را به اجرا درآورید.

 چرا در عید نوروز هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

در کنار مطالبی که در قسمت قبلی عنوان کردیم، خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز می تواند مزایای بیشتری را نیز به دنبال داشته باشد که در ادامه به آن­ها خواهیم پرداخت.

شناخته شدن کسب و کار و برند شما توسط مخاطبان از طریق هدیه تبلیغاتی عید نوروز

هدیه تبلیغاتی عید نوروز که به برند مجموعه شما مزین شده اند،برای مخاطبان شما که ممکن است شامل مشتریان،شرکای تجاری، همکاران و کارمندان شما شود، این امکان را فراهم می آورد که ضمن استفاده روزمره از هدیه اهدایی شما، برند و نام مجموعه کاری شما مدام جلوی چشم مخاطب باشد که این موضوع می تواند به شناخت هرچه بیشتر و بهتر کسب و کار شما کمک کند.

افزایش وفاداری مشتریان به برند

همانطور که می­دانید، هدایا به منزله‌­ی یک راه ارتباطی برای ابراز محبت، ارادت و احترامی است به طرف مقابلمان داریم ، بنابراین حسی که هنگام دریافت هدیه به یک شخص منتقل می­شود، غیر قابل توصیف است، این حس خوب موجب شکل گیری حس وفاداری مخاطبتان نسبت به مجموعه و برند شما خواهد شد. همین موضوع به تنهایی می تواند اهمیت خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز برای کسب و کار ها را نشان دهد.

💥مطالعه بیشتر: 6 راهکار برای تبدیل شدن افراد به مشتریان وفادار

برای خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز، به چه فاکتورهایی باید توجه کنیم؟

در صورتی که خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز، با اطلاعات کافی صورت بگیرد می تواند اثر گذاری به مراتب بیشتری را برای مجموعه شما به ارمغان آورد، در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با فاکتورهایی که توجه به آن­ها حین خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز ضروری است، آشنا کنیم.

اولین نکته ­ای که هنگام خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز می بایست مورد توجه قرار گیرد، ارزش معنوی هدیه است، همانطور که می دانید ارزش معنوی هدایا از ارزش مادی آن­­ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، بنابراین لازم است شما هدیه ای را انتخاب کنید که ضمن داشتن ارزش مادی معقول، بتواند هدف شما را از اهدای هدیه تبلیغاتی برآورده سازد.

انتخاب هدیه­ تبلیغاتی که بتواند سمبلی از عید نوروز باشد نیز در زمینه خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز بسیار حائز اهمیت خواهد بود؛ چراکه حک شدن برند مجموعه شما در کنار هدیه ای نوروزی می تواند اثر بخشی آن را چندین برابر کند.

هدیه تبلیغاتی ماندگار برای عید نوروز

ماندگاری نسبتا طولانی در کنار کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی عید نوروز، می تواند شما را به مقصدتان نزدیک تر سازد؛ کالاهای چینی و نامرغوبی که امروزه کنترل بازارهای داخلی ما را در دست گرفته اند، معمولا انتخاب بسیاری از صاحبان مشاغل به عنوان هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی به شمار می­روند، ولی این کالاها بخاطر کیفیت پایینی که دارند معمولا خیلی زود از کار افتاده شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود، ولی در صورت انتخاب یک هدیه با کیفیت و کاربردی، سالیان سال قابلیت استفاده داشته و مخاطب با هربار دیدن آن، مجموعه شما را یادآور خواهد شد.

بسته بندی هدایای تبلیغاتی

بسته بندی هدیه تبلیغاتی نیز یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت در زمینه خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز محسوب می­شود؛ چراکه بسته بندی هدیه تبلیغاتی در واقع اولین مواجهه مخاطب با هدیه است، همین موضوع می­تواند نشان دهنده اهمیت بسته بندی هدیه تبلیغاتی باشد. بسته بندی­هایی که از طرح های متناسب با نوروز برخوردار باشند، جهت هدیه تبلیغاتی عید نوروز می تواند بسیار موفق عمل کنند. متناسب بودن هدیه تبلیغاتی با جایگاه مخاطب نیز جهت خرید هدیه تبلیغاتی نوروز، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در این زمینه به شمار می­‌رود.

صنایع دستی ایرانی، بهترین گزینه برای هدایای تبلیغاتی نوروزی

مجموعه اریسا با ارائه ست ­ها و محصولات تکی صنایع دستی، کار شما را در خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز بسیار آسان ساخته است. از آنجا که صنایع دستی، همچون آیین باستانی عید نوروز، به مثابه میراثی از گذشتگان به ما ارث رسیده است، صنایع دستی گزینه­ای ایده آل جهت خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز به شمار می­روند.به علاوه صنایع دستی را می­توان از معدود هدایایی معرفی کرد که از تمام فاکتورهای ضروری و مهمی که جهت خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز می‌­بایست مورد توجه قرار گیرد ( که قبلا به آن اشاره کردیم)  نیز برخوردار هستند. همچنین این محصولات که ساخته دست هنرمندان خوش ذوق ایرانی هستند، با سلایق اکثر ایرانی ­ها مطابقت دارد. خرید صنایع دستی به عنوان هدیه تبلیغاتی عید نوروز، می تواند در راستای حمایت از هنرمندان مشغول در این عرصه نیز بسیار موفق عمل خواهد کرد.

10 هدیه تبلیغاتی جذاب برای عید نوروز

در ادامه 10 محصول جذاب که مناسب برای هدیه ی عید نوروز است را به شما معرفی می کنیم. به علاوه این محصولات از رنجهای قیمتی مختلف انتخاب شدند تا همه ی عزیزان بتوانند بسته به بودجه ی مورد نظر خود، بهترین گزینه را انتخاب کنند. البته قطعا شما می توانید با سر زدن به سایت اریسا، دنیایی از محصولات با تنوع قیمت را ملاحظه کنید و گزینه ی مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. حتی شما می توانید کار دلخواه با بسته بندی جدید و دلخواه خود را به صورت کاملا سفارشی و مناسب با بودجه ی خودتان سفارش بدهید.

ست آجیل خوری فیروزه با جعبه چوب و چرم مناسب برای هدیه تبلیغاتی عید نوروز

آجیل پای ثابت پذیرایی ایرانی در ایام نوروز است، از این رو آجیل خوری یک گزینه ی مناسب برای هدیه ی عید نوروز است. این ست شامل چهار عدد آجیل خوری 11 سانتی متری و یک عدد شکلات خوری 25 سانتی متری با طرح فیرزه کوبی  محصول هنرمندان اصفهانی در جعبه تمام چوب نفیس است. این جعبه نیز امکان درج لوگوی سازمان شما را دارد.

شکلات خوری فیروزه کوبی با جعبه چوب و چرم

شکلات خوری از مهمترین ظروف پذیرایی در عید نورور است و قطعا هر شخصی از دریافت شکلات خوری فیروزه کوبی به عنوان هدیه‌ی عید نوروز خوشحال خواهد شد. این ظرف محصول دست هنرمندان چیره دست اصفهانیست. این ظرف شکلات خوری فیروزه کوبی با پوشش پلی استر، تغییر رنگ نخواهد داد. همچنین حعبه ی چوب و چرم آن که در بهزیستی تولید می شود به شما امکان درج لوگوی سازمانتان را خواهد داد. شما می توانید با سر زدن به صنایع دستی فیروزه کوبی سایت اریسا، سایر محصولات این دسته را با تنوعی از محصولات و قیمت ها مشاهده کرده و محصول دلخواه خود را سفارش دهید.

ست جفت قندان و شکلات خوری چوبی خاتم با جعبه ترمه

این ست شامل یک  جفت قندان مس و خاتم و یک شکلات خوری خاتم و چوب است که از قطعات کوچک خاتم که متشکل از چوب و مس و استخوان می باشد پوشیده است. پوشش پلی استر آن باعث می شود رنگ مس تغییر نکند و تا سالیان دراز زیبایی خود را حفظ کند. این پک 10 سال گارانتی دارد که نشاندهنده ی کیفیت بالای محصول است. جعبه‌ی این محصول هم دست ساز بوده و به تنهایی می تواند به عنوان جعبه‌ی جواهرات استفاده شود. این جعبه نیز امکان درج لوگوی سازمان شما را دارد. همه ی این ویژگی‌ها، این پک را به یک انتخاب ویژه برای هدیه‌ی سازمانی عید نوروز تبدیل می کند.

ست جفت گلدان مس و خاتم با جعبه چوب و چرم

این پک بسیار زیبا شامل دو عدد گلدان مس و خاتم با ارتفاع 20 است. گلدان همیشه جزء جدایی ناپذیر برای دکوراسیون منزل است. بالاخص وقتی این گلدان‌ها به صورت جفت باشند. این گلدان‌ها که اثر دست هنرمندان اصفهانی است دارای 10 سال گارانتی می باشد. خاتم کار شده روی گلدان‌ها از بهترین خاتم اصفهان است. جعبه‌ی چرم و چوب این محصول که در بهزیستی تولید و مونتاژ شده، امکان درج لوگو و پلاک اختصاصی سازمان شما را دارد. این پک می تواند یک ایده ی جذاب برای هدیه سازمانی عید نوروز در سازمان شما باشد.

ست کتاب حافظ و گلدان نقاشی روی مس

این ست یک پیشنهاد جذاب برای هدیه عید نوروز است. این پک شامل یک عدد گلدان با تکنیک نقاشی روی مس محصول هنرمندان اصفهان و یک دیوان حافظ چرمی نفیس است. این دو در کنار هم می تواند زینت بخش سفره‌ی هفت سین شما در هنگام تحویل سال باشد. این محصول هم گارانتی 10ساله دارد که نشان از کیفیت بالای آن است. جعبه ی چوب و چرم این ست به ابعاد 27 در27 در11، به تنهایی هم قابل استفاده خواهد بود. همچنین امکان درج لوگوی سازمان شما را دارد.

تنگ نقاشی روی مس بزرگ

این تنگ درب دار بزرگ زیبا با تکنیک نقاشی روی مس و توسط هنرمندان اصفهانی تزیین شده است. این هنر در حقیقت همان میناکاری روی مس است. پوشش پلی استر باعث می شود فلز مس تغییر رنگ ندهد. این محصول 10 سال گارانتی دارد. جعبه ی ترمه ی دست ساز زیبای این تنگ، قابلیت درج لوگوی سازمان شما را دارد و خود به تنهایی به عنوان جعبه ی جواهرات قابل استفاده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه صنایع دستی مس و پرداز در سایت ما، محصولات دیگر در این دسته بندی را مشاهده نموده و هدیه تبلیغاتی مناسب برای عید نوروز انتخاب کنید.

ست گلدان و بشقاب میناکاری (سایز ۱۶) با جعبه هاردباکس برای هدیه تبلیغاتی نوروز

ست گلدان و بشقاب میناکاری در جعبه ی هاردباکس، یک محصول زیبا ست که گزینه ای مناسب جهت هدیه سازمانی عید نوروز است. این گلدان و بشقاب میناکاری با بهترین مینای اصفهان تزیین شده و رنگ آن با دو بار پخت در کوره کاملا تثبیت شده است. این ست می تواند زینت بخش سفره ی هفت سین شما باشد. جعبه ی هارباکس آن امکان درج لوگوی سازمان شما را دارد.

ست ترمه افشاری و گلدان میناکاری با جعبه هاردباکس

این ست بسیار زیبا از یک گلدان میناکاری سایز 16 و یک ترمه ی افشاری در ابعاد یک متر در یک متر، محصول هنرمندان یزدی تشکیل شده است. هنر میناکاری، نقاشی روی فلز مس است که در دو مرحله در کوره پخته شده و رنگ آن تثبیت شده است. جعبه ی این محصول از نوع جعبه ی هاردباکس است که نسبت به محصولات جعبه ی چوب و چرم هزینه ی کمتری را دربردارد. البته این جعبه هم امکان درج لوگوی سازمان شما را دارد.

هدیه تبلیغاتی عید نوروز با ترمه ابریشم در جعبه هاردباکس

پیشنهاد بعدی ما برای هدیه تبلیغاتی و هدیه سازمانی عید نوروز، یک ترمه ابریشم زیبا و نفیس است. این پک حاوی یک ترمه ی ابریشم اعلا که کار هنرمندان یزد است، می باشد. ترمه از دیرباز جایگاه ویژه ای در فرهنگ و هنر ایرانی داشته و دارد. این پارچه ی زیبا می تواند به دکوراسیون منزل یک حال و هوای ایرانی بدهد. همچنین می توان از آن به عنوان سفره ی هفت سین استفاده کرد. از اینرو این پک می تواند یک هدیه جذاب برای عید نوروز باشد. شما می‌توانید لوگوی شرکت یا سازمان خود را روی جعبه ی زیبای این محصول چاپ کنید.

از صفحه ی صنایع دستی ترمه در سایت ما بازدید کرده و محصولات مشابه را مشاهده کنید. برای مشاهده این محصولات، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید: صنایع دستی ترمه برای عید نوروز

ست چرم سه تیکه طرح فیروزه (شامل کیف، جاکلیدی و جاکارتی)

دادن محصولات چرمی به عنوان هدایای سازمانی همواره مرسوم بوده است. این پک شامل یک عدد کیف چرم طبیعی، جاکلیدی و جاکارتی پلاک مسی است که با تکه های سنگ فیروزه اصل نیشابور تزیین شده است و از این رو، نسبت به سایر محصولات چرمی یک نوآوری دارد. همچنین امکان ساخت پلاک اختصاصی با لوگوی سازمانها بر روی این محصول وجود دارد تا همواره یادآور سازمان شما در ذهن مخاطب باشد.

قاب سفالی نقش برجسته با ابعاد ۳۲*۱۶

این تابلو به صورت سفارشی و با متن دلخواه قابل تامین است. جنس این تابلو از سفال بوده و به صورت نقش برجسته با لعاب طرح کاشی و قاب چوبی است. سایزهای 18 در23 ، 16 در20 ، 10 در20 نیز برای این قاب قابل تولید است. این تابلو به خاطر قرار گرفتن بر روی دیوار می تواند همواره خاطره ی شما را در ذهن مخاطبتان زنده نگه دارد.

برای تهیه هدیه تبلیغاتی عید نوروز روی ما حساب کنید

اگر هنوز هم برای انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز تردید دارید، می‌توانید با مشاوران مجموعه صنایع دستی اریسا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من