معرفی 7 ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب

زمان مطالعه: 5 دقیقه
ست های شکلات خوری خاتم کاری چوب
در این مقاله میخوانید

هنر خاتم کاری یکی از بهترین و محبوب‌ترین هنر‌های ایرانی به شمار می‌رود که به وسیله آن کالا‌های لوکسی تولید از جمله ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب می‌شوند. برای تولید این صنایع دستی از چوب، فلز و گاهی استخوان شتر استفاده می‌شود و با کنار هم قرار دادن آن‌ها و سپس برش لایه لایه و چسباندن لایه‌ها بر بدنه چوبی لوازم مختلف محصولات و صنایع دستی خاتم تولید می‌ شود. با این هنر می توان انواع ظروف از جمله شکلات خوری را تولید کرد.

از شکلات خوری های خاتم می توان برای ایجاد دکوراسیون سنتی و همچنین انجام پذیرایی های خاص استفاده نمود. همچنین با کمک آنها می توان حس یک پذیرایی دوستانه و با احترام را به میهمان القاء نمود. بهتر است از این شکلات خوری ها برای خوراکی های خشک و یا بسته بندی استفاده شود به گونه ای که نیاز به شست و شو نباشد. ما در ادامه این متن قصد به معرفي ۷ ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب را به شما عزیزان معرفی نماییم.

 

ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب به همراه ترمه و دیوان حافظ

اولین و شاخص‌ترین اثر این ست هدیه صنایع دستی، شکلات خوری خاتم است که به شکل شمسه که از اشکال هندسی و محبوب ایرانی می‌باشد، طراحی شده است. این اثر زیبا کار دستان هنرمند هنرمندان اصفهانی است. در کنار این شکلات خوری خاتم یک سفره یا رومیزی زیبا از جنس ترمه وجود دارد که با نقش‌هایی از بته و جقه، شاه عباسی و گل‌های اسلیمی و ختایی آذین یافته است.

رنگ‌های بکار رفته در این رومیزی ترمه از رنگ‌های طبیعی هستند. در نهایت به همراه شکلات خوری خاتم و رومیزی ترمه، دیوان ارزشمند حضرت حافظ قرار دارد که با یک جلد و قاب چرمی ساخته شده است. شما می‌توانید این ست ترمه، شکلات‌خوری خاتم كاري چوب و دیوان حافظ را در یک جعبه هارد باکس با طرح چکامه از اریسا سفارش دهید.

 

 ست-هدیه-شکلات-خوری-خاتم-کاری-چوب

 

ست گلدان مس و خاتم، شکلات خوری و قلمدان خاتم

در این ست صنایع دستی یک شکلات خوری خاتم ۶ ضلعی وجود دارد که با شکل و شمایل درباری طراحی شده و دارای پایه است که بر زیبایی و کاربردی بودن آن افزوده است. در کنار این شکلات خوری خاتم یک گلدان مس و خاتم وجود دارد، این گلدان مس و خاتم زیبا نیز کار دست هنرمندان شهر زنجان بوده و این گلدان به وسیله یک پوشش پلی استر پوشش داده شده است.

در کنار این دو اثر زیبا یک قلمدان سنتی با نقوشی از هنر تذهیب وجود دارد. ما در مجموعه اریسا این ست گلدان مس و خاتم، شکلات خوری و قلمدان خاتم را در یک یک جعبه سنتی زیبا و با گارانتی معتبر ۱۰ ساله تقدیم شما عزیزان می‌کنیم.

 

ست-ترمه-و-شکلات-‌خوری-خاتم-و-دیوان-حافظ

 

ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب چهار درب با جعبه ترمه

این ست صنایع دستی فاخر و نفیس کار دست هنرمندان خاتم کار اصفهانی است که ظرافت خاص و بالایی در ساخت آن بکار رفته است. از این ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب می‌توان برای پذیرایی‌های چند منظوره مثل آجیل، شکلات، چهار مغز و غیره استفاده نمود. ما در مجموعه اریسا شکلات خوری ۴ درب خاتم را با یک جعبه ترمه زیبا به شما عزیزان عرضه می‌کنیم که شما می‌توانید برای امورات شخصی و یا ارائه یک هدیه سازمانی صنایع دستی از آن استفاده نمایید.

همچنین ما در اریسا شرایطی فراهم نموده‌ایم که شما بتوانید با درج پلاک و لوگوی اختصاصی در جعبه، این شکلات خوری ۴ درب خاتم را خریداری کنید.

 

 شکلات-خوری-۴-درب-خاتم-با-جعبه-ترمه

 

 

شکلات خوری شش گوش با جعبه چوب و چرم

در این ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب، یک شکلات خوری شش گوش زیبا با طرح درباری وجود دارد. برای اجرای خاتم بر روی بدنه آن از قطعات کوچک چوب، فلز و استخوان شتر به صورتی ظریف و هنرمندانه استفاده شده است. در داخل این شکلات خوری نیز با چوب‌های ضخیم و محکم پوشش داده شده و به همین دلیل می‌توان از این شکلات خوری شش گوش برای پذیرایی آجیل، خشکبار، شکلات و غیره استفاده کرد. شما می‌توانید شکلات خوری شش گوش با جعبه چوب و چرم را با امکان درج لوگوی سازمان‌ها زیر درب شکلات خوری سفارش دهید.

 

 شکلات-خوری-شش-گوش-با-جعبه-چوب-و-چرم

 

ست گلدان و شکلات خوری و قلمدان با جعبه ترمه

در این ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب، شکلات خوری خاتم با شکل کلی شمسه و یک قسمت داخلی شش گوش طراحی و تولید شده است. برای بدنه خارجی و خاتم این شکلات خوری از قطعات کوچک چوب، فلز و استخوان شتر استفاده شده که ارزش هنری کار را چنین برابر نموده است. در کنار این شکلات خوری خاتم یک گلدان مسی با تکنیک حکاکی روی مس وجود دارد و برای اجرای این تکنیک ظرافت بالایی اعمال شده است.

همچنین در این ست صنایع دستی زیبا یک قلمدان سنتی وجود دارد که بدنه آن نیز با پوشش خاتم آذین شده است. ما در اریسا آن را در یک جعبه ترمه و با امکان درج پلاک اختصاصی تقدیم شما عزیزان می‌کنیم.

 

 

ست گلدان و شکلات خوری و قلمدان با جعبه ترمه

 

ست جفت قندان و شکلات خوری چوبی خاتم با جعبه ترمه

شما در این معرفي 7 ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب خاتم می‌توانید تلفیقی استادانه از چند هنر اصیل ایرانی را مشاهده نمایید شاخص‌ترین اثر این ست صنایع دستی، یک شکلات خوری زیبا خاتم است که قطعات کوچک چوب و مس و استخوان شتر، با طراحی استادانه و در قالب هنر خاتم بر بدنه آن سوار شده اند. به دلیل بدنه داخلی چوبی با کیفیت می‌توان از این شکلات خوری برای انواع خشکبار استفاده کرد.

در کنار این اثر هنری زیبا دو عدد قندان مس و خاتم، کوچک و البته زیبا وجود دارد که بر روی بدنه آن‌ها پوشش پلی استر کشیده شده است. ما در مجموعه اریسا این ست را در یک جعبه ترمه با گارانتی ۱۰ ساله و امکان درج پلاک اختصاصی داخل جعبه تقدیم شما عزیزان در سراسر کشور می‌کنیم.

 

ست-جفت-قندان-و-شکلات-خوری-چوبی-خاتم-با-جعبه-ترمه

 

 

ست شکلات خوری چهارگوش خاتم نقاشی و سفره قلمکار

ست هدیه شکلات خوری خاتم کاری چوب این فروش شامل یک شکلات خوری خاتم و یک سفره یا رومیزی ترمه است. شکلات خوری این ست یک صنایع دستی خاتم کاری است که با شکل ویژه درباری و کاملا لوکس ساخته شده است. بر روی درب این شکلات خوری نیز می‌توان شاهکاری از هنر تذهیب را مشاهده نمود. در داخل این شکلات خوری خاتم نیز با چوب‌های با کیفیت پوشش داده شده که امکان استفاده انواع خشکبار را فراهم نموده است. در کنار این اثر هنری یک ترمه زیبا با طرح بته وجود دارد و هر دو این محصول در یک جعبه هارد باکس تقدیم شما عزیزان می‌شود.

 

ست-شکلات-خوری-چهار-گوش-خاتم-نقاشی-و-سفره-قلمکار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من