محصولات میناکاری برای هدیه به مدیران

زمان مطالعه: 4 دقیقه
محصولات میناکاری برای هدیه به مدیران
در این مقاله میخوانید

در این مطلب قصد داریم محصولات میناکاری مناسب برای هدیه به مدیران را برای شما معرفی کنیم. صنایع دستی اریسا تنوع زیادی در ست های میناکاری همراه با بسته بندی نفیس به شما ارائه می کند. این محصولات در رنج‌های قیمتی متفاوتی موجود هستند و با هر بودجه ای، ‌می‌توانید هدیه ای مناسب برای مدیران مجموعه خود یا همکارانتان بیابید. اریسا به منظور هدیه به مدیران، توجه ویژه ای به بسته بندی محصولات خود کرده که ارزش افزوده ی این محصولات را بالا می برد و آنها را به انتخاب‌ هایی ویژه برای هر سلیقه ای تبدیل می کند.

با ما همراه باشید تا گزیده ای از محصولات میناکاری مناسب برای هدیه به مدیران را به شما معرفی کنیم:

معرفی محصولات میناکاری برای هدیه به مدیران:

ست جفت گلدان میناکاری و قلمدان خاتم کاری

یکی از وسایلی که برای اکثر مدیران حیاتی است، یک قلم یا خودنویس زیبا است. برای نگهداری این قلم بر روی میز مدیران، قلمدان خاتم کاری یک وسیله ی لاکچری و شیک است. ست جفت گلدان میناکاری و قلمدان خاتم کاری یکی از پیشنهادهای جذاب اریسا برای هدیه به مدیران است. گلدان میناکاری می تواند جایگاه بسیار خوبی در دکوراسیون اتاق مدیران داشته باشد. این محصول، حاوی دو عدد گلدان میناکاری روی فلز مس با نقوش اسلیمی به همراه یک قلمدان خاتم کاری با بهترین خاتم اصفهان است. این ست، درون یک جعبه ی چوب و چرم به ابعاد 27 در 27 در 11 قرار دارد.

امکان درج پلاک اختصاصی برای ثبت لوگوی سازمان یا شرکت شما نیز درون جعبه این محصول وجود دارد.

ست جفت گلدان میناکاری و قلم‌دان خاتم‌کاری مناسب برای هدیه به مدیران

خرید انواع ست های میناکاری نفیس برای هدیه خاص برای مدیر

ست ترمه افشاری و گلدان میناکاری

یک گزینه ی بسیار جذاب دیگر که اریسا به عنوان محصولات میناکاری برای هدیه دادن به مدیران، به شما پیشنهاد می دهد ست ترمه افشاری و گلدان میناکاری با جعبه هاردباکس است. این ست شامل یک گلدان میناکاری روی فلز مس، با ارتفاع 16 سانتی متر و یک ترمه افشاری با ابعاد 100 در 100 سانتی متر، کار استادان یزدی است. این ترمه با نقوش و رنگ جذاب خود هم می تواند به عنوان رومیزی در اتاق مدیران کاربرد داشته باشد. شرکت صنایع دستی اریسا، امکان درج لوگو را روی جعبه ی این ست نیز فراهم کرده است.

گلدان میناکاری برای هدیه به مدیران

ما در اریسا انواع گلدان های میناکاری با طرح ها و اندازه های مختلف را به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. این گلدان های مسی، توسط خطوط اسلیمی تزئین شده اند. گلدان های میناکاری همواره یکی از پرطرفدار ترین محصولات ما بوده اند که سازمان ها  برای هدیه به مدیران خود آن ها را سفارش می‌دهند. از جمله مزیت های این محصولات، بسته بندی نفیس در طرح های مختلف و همچنین بازه های قیمتی مناسب با ردیف های بودجه بازاریابی مختلف سازمان ها است. پس اگر به دنبال یک صنایع دستی زیبا، ماندگار و مقرون به صرفه برای هدیه دادن به مدیران مجموعه ی خود هستید، گلدان میناکاری یکی از بهترین گزینه هاست. برای مشاهده محصولات گلدان میناکاری شرکت اریسا، از صفحه ویژه گلدان میناکاری بازدید کنید.

خرید گلدان میناکاری

انواع گلدان های میناکاری با طرح ها و اندازه های مختلف در بسته بندی های نفیس

بشقاب میناکاری

بشقاب میناکاری یکی از معمول‌ترین محصولات میناکاری مناسب برای هدیه به مدیران است. بشقاب میناکاری با جعبه جیر به راحتی می تواند روی دیوار یا درون کتابخانه، جای خود را در دکوراسیون اتاق مدیران پیدا کند. اریسا این محصول زیبا و ماندگار را با امکان درج لوگو روی جعبه ی آن به شما ارائه کرده است. بشقاب میناکاری با جعبه جیر یک ویژگی جذاب دیگر هم دارد و آن امکان نقاشی و درج لوگو و متن اختصاصی داخل بشقاب است.

ست جفت گلدان و بشقاب میناکاری

ست جفت گلدان و بشقاب میناکاری شامل دو عدد گلدان میناکاری با ارتفاع 16 سانتی متر و یک عدد بشقاب با قطر 16 سانتی متر است. این ست در یک جعبه ی جیر قرار دارد که سبب شده یکی از گزینه های ویژه در محصولات میناکاری برای هدیه به مدیران باشد. همانطور که در تصویر هم می بینید ست جفت گلدان و بشقاب میناکاری یک هدیه زیبا و ماندگار برای مدیران است و از این رو جزو پرفروش ترین محصولات ما در دسته هدایای مدیریتی قرار گرفته است.

مشاهده محصول : ست جفت گلدان و بشقاب میناکاری

شکلات خوری میناکاری

یکی از چیزهایی که معمولا روی میز اتاق مدیران وجود دارد ظرف شکلات خوری است. از این رو شکلات خوری میناکاری سایز ۲۲ با جعبه ترمه یک ست کاربردی و مناسب برای هدیه به مدیران است. این ظرف برای همیشه روی میز مدیر قرار خواهد گرفت و شما را به او یادآوری خواهد کرد. این ظرف در یک جعبه ترمه نفیس دست ساز قرار دارد که روی این جعبه هم امکان درج لوگو وجود دارد.

ساعت دیواری میناکاری برای هدیه به مدیران

ساعت‌ها وسایلی هستند که برای برنامه‌ریزی بهتر و آگاهی از زمان به وجود آمده‌اند. زمان همان چیزی که برای مدیران بسیار مهم است و به قول معروف وقت طلاست. هدیه دادن یک ساعت به مدیران بسیار هوشمندانه است بالاخص اگر این ساعت جز صنایع دستی باشد. ساعت ۸ گوش خاتم اعلا و مینا به واسطه ی هنر زیبای به کار رفته در آن، ارزش زمان را بیش از پیش نشان می دهد. این  ساعت ۸ گوش خاتم اعلا و مینا از مجموعه ی مروارید اریسا، 5 سال گارانتی دارد. بدنه ی این ساعت ۸ گوش خاتم اعلا و مینا از جنس چوب بوده و از مرغوبترین نوع خاتم است که باعث شده این ساعت، گزینه ی ویژه ای در محصولات میناکاری برای هدیه به مدیران باشد.

 

همانطور که اشاره شد، ما در اریسا ده ها محصول در دسته بندی میناکاری ارائه کرده ایم که پاسخگوی هر سلیقه برای انتخاب هدیه تبلیغاتی یا هدیه سازمانی است. برای مشاهده محصولات میناکاری ما میتوانید از صفحه دسته بندی محصولات میناکاری شرکت صنایع دستی اریسا بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
هدیه سازمانی و روانشناسی رنگ‌ها
صنایع دستی دکوری برای اتاق پذیرایی
10 صنایع دستی زیبا برای تزئین اتاق پذیرایی
تاثیر هدیه تبلیغاتی بر روی برندینگ شما
هدایای تبلیغاتی خوب چگونه باعث موفقیت برند شما می شوند؟
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من