معرفی 7 ست قندان صنایع دستی

زمان مطالعه: 5 دقیقه
معرفی ست های قندان صنایع دستی
در این مقاله میخوانید

چای به عنوان یکی از نوشیدنی‌های رایج خانوار‌های ایرانی به شمار می‌رود. در گذشته‌های دور چای به عنوان یک نوشیدنی درباری مورد استفاده قرار می‌گرفت. به مرور زمان و با گسترش روابط تجاری، مصرف و نوشیدن چای در بین مردم عامه ایران نیز رواج یافت و می‌توان آثار آن را در نقاشی‌های قرون گذشته مشاهده کرد.

محبوبیت و استفاده گسترده چای باعث شده که در آثار هنری و صنایع دستی ایرانی، ابزار تهیه، سرو و پذیرایی آن نیز وجود داشته باشد. قندان یکی از لوازم ثابت در پذیرایی‌های ایرانی به شمار می‌رود و زیبایی در آن می‌تواند باعث تقویت حس مهمان نوازی شود. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم ۷ ست قندان صنایع دستی زیبا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

قندان میناکاری در جعبه طرح نگارگری

این قندان زیبای میناکاری از جنس مس می‌باشد که بر روی بدنه آن هنر میناکاری اجرا شده و ظرافت اجرای هنر مینا بر روی آن بسیار چشم نواز است. بدنه این قندان مسی با طرح‌هایی از هنر‌هایی اسلیمی و ختایی آذین شده و رنگ قالب آن به مانند تمامی محصولات میناکاری فیروزه‌ای و آبی می‌باشد. این قندان صنایع دستی میناکاری کار دست هنرمندان اصفهانی است و در داخل آن نیز قلع اندود شده است. قندان زیبای میناکاری در یک جعبه مزین به مینیاتور‌ها یا همان نگارگری‌های سنتی ایران به شما عزیزان عرضه می‌شود و اگر شما عزیزان قصد دارید این قندان میناکاری را به عنوان هدیه سازمانی تقدیم نمایید می‌توانید سفارش دهید تا همکاران ما لوگوی درخواستی شما را بر روی آن درج نمایند. جهت مشاهده جزئیات بیشتر، روی تصویر محصول کلیک کرده تا به صفحه مخصوص این محصول هدایت شوید.

قندان صنایع دستی میناکاری

ست جفت قندان صنایع دستی مس و خاتم (پانیذ خاتم)

محبوبیت صنایع دستی خاتم باعث شده که هنرمندان و استادکاران مسگر و مس پرداز نسبت به تلفیق دو این هنر اقدام کنند و محصولی با نام مس و خاتم تولید نمایند. این ست جفت قندان مس و خاتم که در تصویر مشاهده می‌کنید، کار دست هنرمندان اصفهانی می‌باشند، که برای قسمت خاتم کاری آن‌ها از چوب‌های ریز تزئینی و استخوان شتر استفاده شده است. شکل کلی این ست جفت قندان مس و خاتم به صورت گنبدی یا درباری است و برای ماندگاری و کیفیت محصول بر روی بدنه آن‌ها یک پوشش پلی استر کشیده شده که از آن‌ها در برابر شرایط محیطی و همچنین گذر زمان محافظت می‌کند. به همین دلیل ما در مجموعه اریسا آن‌ها را با گارانتی ۱۰ ساله فروش عرضه می‌کنیم. همچنین ما در اریسا این ست جفت قندان مس و خاتم را در یک جعبه هارد باکس منقش به طرح‌های نگارگری تقدیم شما می‌کنیم. برای مشاهده محصول، روی تصویر زیر کلیک کنید.

ست جفت قندان صنایع دستی مس و خاتم

ست قندان و لیوان و قلمدان میناکاری سفال

این ست قندان صنایع دستی تلفیقی از هنر سفال و مینا می‌باشد. سفال یکی از دست ساخته‌های چند هزار ساله بشر است که تا به روزگار امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد. سفالگری یکی از هنر‌هایی است که تلفیق آن با هنر‌های دیگر باعث خلق آثار جدید و جذابی شده است که یکی از نمونه‌های آن‌ها این ست قندان و لیوان و قلمدان مینا است. کل این مجموعه میناکاری سفال کار دست هنرمندان شهر همدان است و می‌توان از لوازم آن برای برگزاری یک پذیرایی دوستانه و یا اجرای یک دکوراسیون سنتی استفاده کرد.

ما در مجموعه اریسا این ست قندان و لیوان و قلمدان مینا را در یک جعبه هارد باکس زیبا تقدیم شما عزیزان می‌کنیم. برای اینکه اطلاعات و تصاویر بیشتری از این اثر هنری زیبا مشاهده کنید، روی تصویر زیر کلیک نمایید.

ست قندان و لیوان و قلمدان میناکاری سفالقندان فیروزه بزرگ اعلا با جعبه ترمه

این قندان فیروزه بزرگ اعلا تلفیقی از هنر مس و فیروزه کوبی، شبکه بری، و قلم زنی بر روی مس بوده و کار دست هنرمندان اصفهانی است. این قندان بزرگ فیروزه کوب شده با شکل کلی گنبدی طراحی شده که بر روی قسمت شکمی آن تکنیک شبکه بری به کار گرفته شده است. همچنین به دلیل ابعاد بزرگ می‌توان از آن برای موارد مثل شکلات خوری نیز استفاده کرد. سنگ‌های فیروزه به کار رفته بر روی بدنه این قندان فیروزه بزرگ، متعلق به شهر نیشابور هستند.

هنرمندان فیروزه کوب برای افزایش طول عمر محصول بر روی آن یک پوشش پلی استر کشیده اند و به همین دلیل با گارانتی ۱۰ ساله فروش عرضه شده است. ما در مجموعه تخصصی اریسا این قندان فیروزه بزرگ اعلا را در یک جعبه دست ساز ترمه تقویم شما عزیزان می‌کنیم و می‌توان از آن برای اجرای مراسمات مختلف و یا ارائه یک هدیه صنایع دستی استفاده نمایید. جهت مشاهده این محصول روی تصویر آن کلیک کنید.

قندان فیروزه کوبی سایز بزرگ با جعبه نفیس

قندان مسی طرح انار، هدیه با رنگ و بوی طولانی ترین شب سال

محصولات مسی هزاران سال است که به عنوان جزئی از لوازم خانه ایرانیان به شمار ‌می‌روند و امروزه نیز با توجه ویژه به صنایع دستی، به صورت گسترده از آن‌ها استفاده می‌شود. یکی از لوازم تولیدی از مس، قندان‌ها هستند که به دلیل پرکاربرد بودن می‌توانند لذت یک پذیرایی را چندین برابر کنند.

قندان مسی طرح انار این فروش، کار دست هنرمندان زنجانی است که با تکنیک چکش کاری تولید شده است. این قندان به صورت دو تکه می‌باشد و در داخل آن به صورت کامل قلع اندود شده است که بر زیبایی و ماندگاری این قندان صنایع دستی افزوده است. قندان مسی طرح انار محصول مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و مراسم سنتی مثل شب یلدا، جشن نوروز و غیره می‌باشد. جهت مشاهده این محصول، روی تصویر زیر کلیک کنید.

قندان مسی طرح انار - مناسب برای هدیه شب یلدا

ست جفت قندان صنایع دستی فیروزه کوبی (پانیذ فیروز فام۱)

قندان‌های فیروزه این محصول با سنگ‌های فیروزه نیشابور آذین شده اند و فیروزه کوبی و پرداز آن‌ها به وسیله دستان توانای هنرمندان اصفهانی اجرا شده است. برای جلوگیری از آسیب به این قندان‌ها و همچنین برای حفظ زیبایی و جلوگیری از‌فرسایش آن‌ها در برابر شرایط محیطی و استفاده، یک لایه پلی استر بر روی بدنه آن‌ها کشیده شده است. ست جفت قندان فیروزه به دلیل کیفیت ساخت بسیار بالا با گارانتی ۱۰ ساله فروش عرضه می‌شود و شما می‌توانید برای اجرای انواع پذیرایی‌ها از آن‌ها استفاده نمایید. ما در اریسا این ست جفت قندان فیروزه را در یک جعبه هارد باکس منقش به نگارگری‌های سنتی ایران تقدیم شما عزیزان می‌کنیم. جهت مشاهده اطلاعات و تصاویر بیشتر، روی تصویر محصول کلیک کنید.

ست هدیه دارای دو قندان فیروزه کوبی

قندان مسی با بسته بندی نفیس

صرف یک چای و یا انجام یک پذیرایی با با قندان مسی لذتی بسیار دارد و اگر این قندان زیبایی و جذابیت بالایی داشته باشد، می‌تواند تاثیر پذیرایی شما را در ذهن مخاطب و مهمان ثبت نماید. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، قندان مسی این ست، با شکل کلی درباری و یا گنبدی ساخته شده و بر روی بدنه آن می‌توان تکنیک چکش کاری ریز را مشاهده کرد. این قندان مسی کار دستان توانای هنرمندان شهر زنجان است و داخل آن به شکل کامل قلع اندود شده تا این محصول در برابر شرایط استفاده، زیبایی بیشتر و مقاومت بهتری داشته باشد. ما در مجموعه تخصصی اریسا این قندان مسی را در یک جعبه طرح نگارگری به ابعاد ۲۰×۲۰×۱۳ سانتیمتر تقدیم شما عزیزان می‌کنیم. روی تصویر زیر کلیک کرده تا اطلاعات بیشتری راجع به این محصول دریافت کنید.

قندان مس زنجان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی برای شما

مطالب مرتبط
معرفی ست گلدان فیروزه کوبی
معرفی 6 ست هدیه گلدان فیروزه کوبی زیبا برای هدیه دادن
زیباترین دیزاین ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار
زیباترین دیزاین‌ ها برای چیدن سفره هفت سین در دفتر کار + معرفی پنج ست هفت سین زیبا برای هدیه به کارمندان
آداب و رسوم و سنت های هدیه دادن در سرتاسر جهان
آشنایی با سنت‌های هدیه دادن در سراسر جهان
ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
16 ایده خرید هدیه عید نوروز برای عروس
هدیه برای همسر عاشق قهوه
برای کسی که عاشق قهوه‌ است، چه کادویی بخریم؟
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من