هدایای تبلیغاتی وسازمانی عید نوروز

هدیه تبلیغاتی عید نوروز

یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی برندهای معتبر هنگام فرارسیدن سال نو، خریداری هدیه تبلیغاتی عید نوروز است. روشی که در اکثر موارد، منجر به افزایش فروش میشود! چرا که عید نوروز، مهمترین مناسب در سال شمسی است و رسم و رسومات خاص خودش را دارد. یکی از این رسوم قدیمی و البته دلنشین، هدیه دادن است. از این رو بسیاری از برندها در راستای تقویت برند خود، در پایان سال برای مشتریان خود هدیه تبلیغاتی در نظر میگیرند و یا برای قدردانی از زحمات کارمندان خود، آنها را با هدایای تبلیغاتی با آرزوی داشتن تعطیلات دلچسب، بدرقه میکنند.

بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

سوالی که بسیاری از کسب و کارهای بزرگ هنگام خرید هدایای تبلیغاتی با آن مواجه هستند، این است که بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز چیست و چه هدیه ای میتواند ضمن خوشحال کردن مشتریان آن کسب و کار، به تقویت برند کمک کند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر میخواهید هدیه شما با هدیه سایر برندها تفاوت داشته باشد و علاقه ای به خرید هدایای تبلیغاتی تکراری ندارید، باید کمی چاشنی هنر به هدیه خود اضافه نمایید! به عبارت دیگر اگر میخواهید هدیه شما از هدایای تبلیغاتی رایجی که بسیاری از مشتریان برندهای مختلف دریافت میکنند، متمایز باشد و در ذهن مخاطب ماندگار شود، باید به سراغ هدایایی بروید که جنبه هنری و ارزش معنوی داشته باشند. از جمله بهترین هدایای تبیلغاتی هنری میتوان به صنایع دستی ایرانی اشاره کرد.

بدون شک همه ما ایرانیان علاقه خاصی به آثار هنری فاخر کشور عزیزمان ایران داریم و با دیدن شاهکارهای هنری و صنایع دستی، ذوق زده میشویم. حال فرض کنید به مشتری کسب و کاری شما، در آستانه سال نو، یک هدیه با رنگ و بوی هنر، از برند محبوب خود دریافت نماید. شک نکنید که نام کسب و کار شما به واسطه این هدیه، در ذهن مشتری تا همیشه ماندگار خواهد شد. علاوه بر این، به احتمال خیلی زیاد، برند شما توسط این مخاطب به سایر افرادی که با او در ارتباط هستند، معرفی میشود و این همان چیزی است که شما میخواهید یعنی مشتری بیشتر و افزایش فروش!

قبلی
بعدی

اهمیت هدیه نوروزی تبلیغاتی

شاید برایتان سوال باشد که چرا بسیاری از کسب و کارها در آستانه عید نوروز اقدام به خریداری هدیه تبلیغاتی نوروز برای مشتریان و کارمندان میکنند؟ آیا اهدای هدایای تبلیغاتی نوروز، تاثیری در توسعه کسب و کار و برند سازی دارد؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که هدیه در هر مناسبتی، حس بسیار خوشایندی در افراد ایجاد میکند. حال فرض کنید در آستانه عید نوروز، یکی از مخاطبین شما از برند محبوبش هدیه دریافت کند. نه تنها برند شما را در ذهن او پر رنگ تر خواهد کرد، بلکه اگر هدیه شما کاربردی باشد و با عید نوروز هماهنگی داشته باشد، در ایام عید که افراد حداکثر رفت و آمد را با یکدیگر دارند، در معرض دید سایرین قرار خواهد گرفت. همین موضوع زمینه ساز آشنایی سایر افراد با محصولات برند شما خواهد شد. به طوری که پس از پایان تعطیلات، شاهد افزایش سفارشات محصولات خود توسط مشتریان جدید خواهید بود!

مزایای هدیه عید نوروز

تا به اینجای کار با بهترین نوع هدیه به مناسبت عید نوروز آشنا شدید و اهمیت اهدای هدیه عید نوروز را دانستید. اما فرایند هدیه دادن به مدیران، مشتریان و کارمندان، چه مزیت هایی را برای کسب و کار شما دارد؟ به عبارت دیگر هدایای تبلیغاتی عید نوروز چه تاثیری روی مشتریان شما دارد و به چه دلیل برای برند شما ارزش آفرین است؟ 

خلق یک رابطه دوستانه با مشتری

هنگامی که هدیه تبلیغاتی خود را به مشتریان میدهید، یک حس دوستانه با او ایجاد میکنید. چرا که به او یادآوری میکنید که با وجود تمام مشغله های پایان سال، کسب و کار شما به یاد مشتریان خود بوده است و با یک هدیه تبلیغاتی هرچند کوچک، میخواهد از حضور مخاطب خود قدردانی کند. بدون شک این رفتار دوستانه در ذهن مشتریان و کارمندان شما خواهد ماند و از این پس مشتریان، نگاه دوستانه و صمیمانه ای به کسب و کار شما خواهند داشت و کسب و کار شما در اولویت خرید مشتریان قرار خواهد گرفت. 

با اهدای هدایای تبلیغاتی عید، اولین حسی که در مخاطب خود ایجاد می‌کنید، حس احترام است. در واقع شما با اهدای این هدایای هرچند کوچک، به مخاطب خود یادآوری می‌کنید که حضورش برای شما ارزشمند است و از این طریق می‌خواهید از حضورش قدردانی کنید. بدون شک این رفتار محترمانه به احترام دو طرفه تبدیل خواهد شد و مشتریان شما را به مشتری وفادار برند شما تبدیل خواهد کرد.

ثبت برند در ذهن مخاطب

اشاره کردیم که عید نوروز مهترین عید ما ایرانیان است که بسیاری از برندهای معتبر اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی میکنند. هرچقدر این هدیه کاربردی تر باشد و به حال و هوای عید نزدیکتر باشد، اثر گذاری آن روی مخاطب بیشتر است. به عبارت دیگر با احتمال بیشتری، برند شما را در ذهن او ماندگار خواهد نمود. از طرف دیگر کاربردی بودن هدیه برای ایام عید، باعث میشود مخاطب در طول تعطیلات از آن استفاده نماید. این موضوع نه تنها برند شما را به طور مداوم برای مخاطب یادآوری میکند، بلکه زمینه آشنایی سایرین را با برند شما به وجود می آورد. همچنین ممکن است مشتری درباره هدیه ای که از سوی کسب و کار شما دریافت کرده است، با دیگران سخن بگوید. لازم است بدانید هیچ تبلیغی به اندازه رضایت یک مشتری و بیان آن برای مخاطبین دیگر، اثر گذار نیست!  

فرصت جذب مشتری

واضح است که در تعطیلات عید نوروز، رفت و آمدها و عید دیدنی به اوج خود میرسد و افراد بیشترین سطح تعامل با یکدیگر را دارند. از این رو توصیه میشود که حتی الامکان هدایای تبلیغاتی عید نوروز را متناسب با حال و هوای عید خریداری کنید. چرا که انتخاب هدیه متناسب با عید، در واقع یک انتخاب هوشمندانه است.

اگر هدیه شما با ایام عید مطابقت داشته باشد، هم با یک هدیه از مخاطب خود قدردانی کرده‌اید و هم از این طریق این هدیه کاربردی؛ کسب و کار خود را به سایرین معرفی نموده‌اید. جالب است بدانید که همین موضوع مشتریان جدید بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورد. کافیست مشتری شما کمی رضایت خودش از برند شما تعریف کند و دیگران به خرید از شما توصیه نماید!